Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uff dette blir jo bare tragisk..

:D

Replies kun bestående av smileys er ikke lov!

Rapporter istedet Fredrik! Skal ikke kommentere slik :green:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle kan skru på Animal Planet og kose seg med sjøelefantene og Pingvinene på sydpolen sammen med han derre "Crocodile Hunter'n".

Skikkelig artig. :wee:

--

Syns nivået her begynner å bli litt tragisk ja.

EDIT: @SteffyBoy

Ferien går bare bra den. Spilt BF2 i endel timer de siste dagene... Er jo konge! :love:

Endret av -Teddy-
Skrevet (endret)
Uff dette blir jo bare tragisk..

:D

Replies kun bestående av smileys er ikke lov!

:thumbs:

Hihi, noen sletta den andre posten.

Endret av Marvil
Skrevet
Nei, JoachimR, og jeg synes ikke det heller. Det er andre her inne som slenger dritt uten at det går upåaktet hen (virker det som). Sikkert fordømt mange som er enig, men ikke tør si noe.

meg :ermm:

Skrevet
Kan jeg så få spørre hvem disse med ''hetse-sertifikat'' er?

ka jeg spørr hvor jeg tar prøven for og få det , samler på nytteløse sertifikat :D

Skrevet
ohmygod laughoutloud, her er det rett og slett kaos.

Til de som ikke krangler, whine og bitcher: hvordan gar ferien? Jeg har det fortsatt bra, for de som lurer.

jeg skal ut i ferie på mandag , men har langhelg fra onsdagen av , og så er jeg arbeidsledeig fra 1 arbeidsdag etter ferien , lurer på om eg kan få arbeidsledighets trygd for den tiden eg har ferie :D

Skrevet
wtf?

når begynte pacific blue på tv2 igjen?

har glemt det helt ut i sommer :(

ca samtidig med fellesferien ( er det bare eg som tenker på jenter når eg hører ordet felles :D )

PB er jo tv2 sin sommer serie , altå en bilig lavproduksjons serie som gikk av moten ca samtidig som den kom , med dårlige skuespillerer :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...