hylo Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hva driver så dere mennesker med nå, da? Kaiern. /me slaps kaiern. Hylo /me slaps Hylo Mesa bored.. Må opp tidlig i morra =(((( Nå må du slappe av. Jeg liker ikke sånn hardcore slapping. /me slaps kaiern with a forumbruker that we all love.
b-real Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Nei, ble selvsagt sent uansett...klarer fan ikke å komme meg i seng til rett tid uansett. Drit. Jaja.
Rostad Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenkte jeg skulle spørre om det var noen som ble med og spilte litt cs.? Ingen som leser det som står på counter-strike lenger, men her er det bestandig folk så.
Mato Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenkte jeg skulle spørre om det var noen som ble med og spilte litt cs.? Ingen som leser det som står på counter-strike lenger, men her er det bestandig folk så. er vill ingen som vil høre noe om cs her heller
danielsn Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenkte jeg skulle spørre om det var noen som ble med og spilte litt cs.? Ingen som leser det som står på counter-strike lenger, men her er det bestandig folk så. er vill ingen som vil høre noe om cs her heller jo da, i morgen, gidder ikke å spille med laptoppen
Rostad Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenkte jeg skulle spørre om det var noen som ble med og spilte litt cs.? Ingen som leser det som står på counter-strike lenger, men her er det bestandig folk så. er vill ingen som vil høre noe om cs her heller jo da, i morgen, gidder ikke å spille med laptoppen Neivel. noen andre som blir med?
Billy Bob Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvis en finner et godt tilbud på nettet, og en vil dele det med andre uten at folk skriker support eller reklame, hvor poster en da?
Mato Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenkte jeg skulle spørre om det var noen som ble med og spilte litt cs.? Ingen som leser det som står på counter-strike lenger, men her er det bestandig folk så. er vill ingen som vil høre noe om cs her heller jo da, i morgen, gidder ikke å spille med laptoppen Neivel. noen andre som blir med? jeg kan bli med , hvist du kommer og instalere og opdatere datan så eg kan spille
Mato Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvis en finner et godt tilbud på nettet, og en vil dele det med andre uten at folk skriker support eller reklame, hvor poster en da? kan altidids komme med gode tilbud her regner eg med , hvist ikke er det vell et eget forum for webshops en eller annen plass her
Rostad Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenkte jeg skulle spørre om det var noen som ble med og spilte litt cs.? Ingen som leser det som står på counter-strike lenger, men her er det bestandig folk så. er vill ingen som vil høre noe om cs her heller jo da, i morgen, gidder ikke å spille med laptoppen Neivel. noen andre som blir med? jeg kan bli med , hvist du kommer og instalere og opdatere datan så eg kan spille Blir litt langt og kjør for en runde cs.. :!:
Mato Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenkte jeg skulle spørre om det var noen som ble med og spilte litt cs.? Ingen som leser det som står på counter-strike lenger, men her er det bestandig folk så. er vill ingen som vil høre noe om cs her heller jo da, i morgen, gidder ikke å spille med laptoppen Neivel. noen andre som blir med? jeg kan bli med , hvist du kommer og instalere og opdatere datan så eg kan spille Blir litt langt og kjør for en runde cs.. :!: dyrt og , trenger sikkert nytt skjermkort
SimDaDim Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenkte jeg skulle spørre om det var noen som ble med og spilte litt cs.? Ingen som leser det som står på counter-strike lenger, men her er det bestandig folk så. er vill ingen som vil høre noe om cs her heller jo da, i morgen, gidder ikke å spille med laptoppen Neivel. noen andre som blir med? jeg kan bli med , hvist du kommer og instalere og opdatere datan så eg kan spille Blir litt langt og kjør for en runde cs.. :!: dyrt og , trenger sikkert nytt skjermkort Det er gøy å quote han som quoter han som quoter han som quoter han som quoter han som quoter
Rostad Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenkte jeg skulle spørre om det var noen som ble med og spilte litt cs.? Ingen som leser det som står på counter-strike lenger, men her er det bestandig folk så. er vill ingen som vil høre noe om cs her heller jo da, i morgen, gidder ikke å spille med laptoppen Neivel. noen andre som blir med? jeg kan bli med , hvist du kommer og instalere og opdatere datan så eg kan spille Blir litt langt og kjør for en runde cs.. :!: dyrt og , trenger sikkert nytt skjermkort Pluss den bota kanskje hvis jeg blir stoppet med mamma sin bil,og fordi jeg ikke har lappen.
Billy Bob Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvis en finner et godt tilbud på nettet, og en vil dele det med andre uten at folk skriker support eller reklame, hvor poster en da? kan altidids komme med gode tilbud her regner eg med , hvist ikke er det vell et eget forum for webshops en eller annen plass her Det er sikkert noen som klager, men skitt la gå. Tviler på at du finner den billigere..
Rostad Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 NEi da får jeg ta meg en runde med cs, med totalt ukjente folk.
Mato Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Hvis en finner et godt tilbud på nettet, og en vil dele det med andre uten at folk skriker support eller reklame, hvor poster en da? kan altidids komme med gode tilbud her regner eg med , hvist ikke er det vell et eget forum for webshops en eller annen plass her Det er sikkert noen som klager, men skitt la gå. Tviler på at du finner den billigere.. hømm , en kiss uten dvd spiller altså nei skal stikke og legge meg tilig for en gang skyld Endret 14. juli 2005 av FtZ-
Share the pain Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Da la jeg meg. (Tvangslegging fra pappa! ) Du ble ''eid'', ironisk nok.
danielsn Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Da la jeg meg. (Tvangslegging fra pappa! ) Du ble ''eid'', ironisk nok. Er allerede tvangs-lagt av pappa... men gjett hva jeg hadde under senga
Anbefalte innlegg