Cuneax Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hvem spiller fremdeles Rome: Total War? Altså minst én gang i uka eller mer... Endret 9. mai 2005 av cun
TSP Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg ! Men er redd for at det kan bli litt mindre nærmeste tiden, på grunn av Stronghold 2, og at jeg nesten hele tiden blir desyncronisert (Har prøvd å slå av brannmur og det meste).
-apocalypsis- Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Spiller FA:TW, jeg Apoc P.S. Vi har nettopp hatt en Gondor oppdatering på forumet vårt. Hvis det er interesse for det, så kan jeg poste en FA:TW tråd her?
TSP Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 OffT: bare gjør det du. Fint med en norsk tråd også, og Rome kategorien har større sjanse for å overleve, til over neste tilleggspakke .
Benenzo Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 RTW er det eneste jeg spiller! Nå er jeg riktignok ikke så mye hjemme, så jeg har fortsatt ikke hatt tid til å runde en kampanje enda! Klarte det nesten med Scipii, men det gikk til helvete på grunn av min uerfarenhet Holder på med Selecuid nå, begynner å nærme meg seier!
Chasseur Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Hihi, jeg har dessverre forlatt R:TW ja.. Innrømmer at jeg savner det, men jeg savner også The Sims 1 akkurat nå. Vanskelig å leve uten å ha skjermkort..
Laughing Madcap Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Har gått lei av spillet, en dag kanskje jeg starter det igjen.
Cuneax Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Hva? TSP spiller ikke hver dag? Han som er maskotten vår til RTW og alle greier...
TSP Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Du nå må du ikke bli så sinna da ! Maskot??? har jeg noen gang vært det ! Hehe, ok jeg har ennå ikke fått tapperhetsmedaljen for at jeg kastet meg inn i kampen med TST med liv og lemmer for at Total War spilla skulle få en egen kategori Jeg spiller fortsatt mye R:TW tro meg og jeg vil veldig gjerne at denne kategorien skal fortsette å få leve siden dette er de eneste strategispillet under "De mest omdiskuterte spilla". Noe jeg syns er meget synd, syns enkelte kan begynner skjønne at det er mye lettere å finne mange forskjellige emner å diskutere til spill som GTA for eksempel, enn i de fleste strategispill og enkelte andre sjangere. Men det vil jo ikke si at vi ikke er like ivrige på å diskutere dette spillet, som andre er til å diskutere, ja f.eks GTA spill. Oi... Det var jo ikke dette denne tråden handlet om spora litt av, ble litt mye OffT her ja... TSP
Flens Vrangnæs Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg spiller fortsatt Rome! Det må nesten være det spillet jeg har brukt flest timer på noen gang, meget vanedannende. Har instalert Total Realism modden, og koser meg som Ptolemaic Empire (gamle egypt). Gleder med til R:TR 6.0...
Fjodor2 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Spiller hver dag nå ja. Men det var en lang periode fra jul til påske jeg nesten ikke spilte. Må bare spille ferdig kampanjer når man først har starta.
Snorre Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Spiller hver dag nå ja. Men det var en lang periode fra jul til påske jeg nesten ikke spilte. Må bare spille ferdig kampanjer når man først har starta. Du kunne kanskje tenke deg å være med i klanen min. Sjekk www.orresnei.com/forum for rekruteringsinformasjon. Vi trenger flere medlemmer siden to stykker har sluttet i klanen. On-Topic, jeg spiller ganske aktivt fremdeles.
Herr Brun Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg spiller ikke Rome lengre (så mye), ettersom at jeg har fått en del nye spill og generelt sett ikke spiller så veldig mye. Men det hender jeg plukker det fram, og det er jo en gjenganger på lan. Herr Brun
Benenzo Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Kommer sikkert til å spille fremover sommeren. Kommer sikkert å avta litt når BF2 kommer. Skal så klart kjøpe ekspansjonspakken, når den kommer. btw: Er det fastsatt noen dato?
havfal Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Spiller det ikke lengre, har ikke tatt på coveret på veldig lenge faktisk. Uansett, så er det Guild Wars som gjelder
Chasseur Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Spiller det ikke lengre, har ikke tatt på coveret på veldig lenge faktisk. Uansett, så er det Guild Wars som gjelder Nettop!
Cuneax Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Har du hørt sånn blasfemi? Jeg spiller det atter igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå