Gå til innhold

Første legendary drop på Ravencrest og Europa(?)

Anbefalte innlegg

Skrevet
imba: kort for "imbalanced", engelsk for ubalansert, oftest brukt i den forstand at noe er for bra i forhold til det normale.

Dæven. jeg har skrive-som-om-det-skulle-vært-en-ordbok inne.

Da var jeg litt ute å kjørte gitt, men takk for et godt svar, da vet jeg helt sikker hva imba betyr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Radhoo: ikke for å skuffe deg, men akkurat den tingen fikk Synergy på horde Daggerspine for ca. en måned siden ;)

Jeg skrev europa(?) :p

Men isåfall er vi den første allianceguilden i Europa og første på ravencrest :p

Skulle ha raidet mer. Da hadde den vært min...

Hehe, ja jeg mente i europa :)

Skrevet

Artifical er ikke et ord, men det ligner jo forsåvidt på artificial som betyr kunstig.

Uansett.. ordet du skal frem til er artifact.

Skrevet
:love: omg  :love:

Hehe "omg" er noe jeg hører på wow hele tia for dagen :p

Men dette må være drit nice og få for en worrior , kunne ønske jeg ikke var druid akkuratt nå  ;)

skriver du feil med vilje? det heter Warrior, ikke Worrior

ikke gidd å rett på sånne ting... hvis du ser etter så e i og o rett atme kverandre

og nå litt on topic:

:love::love: sku ønske eg hadde funne nokka som va i nærheten så bra som det der

Skrevet
ikke gidd å rett på sånne ting... hvis du ser etter så e i og o rett atme kverandre

Vel... feilen var vel heller at a var byttet ut med o. I'ene var riktig plassert de.

Galt: wOrrior

Riktig: wArrior

Utehevning er gjort med vilje.

Skrevet
hvis du ser etter så e i og o rett atme kverandre

Var ikke lett den setningen der.., men hvis jeg forsto den rett påpekte du at du hadde skrevet rett på warrior, men feilen han påpekte var worrior.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...