Nitrius Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 imba: kort for "imbalanced", engelsk for ubalansert, oftest brukt i den forstand at noe er for bra i forhold til det normale. Dæven. jeg har skrive-som-om-det-skulle-vært-en-ordbok inne. Da var jeg litt ute å kjørte gitt, men takk for et godt svar, da vet jeg helt sikker hva imba betyr
uberhunter Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Radhoo: ikke for å skuffe deg, men akkurat den tingen fikk Synergy på horde Daggerspine for ca. en måned siden Jeg skrev europa(?) Men isåfall er vi den første allianceguilden i Europa og første på ravencrest Skulle ha raidet mer. Da hadde den vært min... Hehe, ja jeg mente i europa
Kasp Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 (endret) Sulfuras er en 80dps 2h Mace ifølge ryktene ;-) Edit: leifzor Endret 9. mai 2005 av Kasp
nåvi Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Artifical er ikke et ord, men det ligner jo forsåvidt på artificial som betyr kunstig. Uansett.. ordet du skal frem til er artifact.
Vandahl Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 omg Hehe "omg" er noe jeg hører på wow hele tia for dagen Men dette må være drit nice og få for en worrior , kunne ønske jeg ikke var druid akkuratt nå skriver du feil med vilje? det heter Warrior, ikke Worrior ikke gidd å rett på sånne ting... hvis du ser etter så e i og o rett atme kverandre og nå litt on topic: sku ønske eg hadde funne nokka som va i nærheten så bra som det der
nåvi Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 ikke gidd å rett på sånne ting... hvis du ser etter så e i og o rett atme kverandre Vel... feilen var vel heller at a var byttet ut med o. I'ene var riktig plassert de. Galt: wOrrior Riktig: wArrior Utehevning er gjort med vilje.
DeeTee Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Rart det dropper epics/legendary i fleng rundt oss når radhoo flyr rundt med sånne maskingevær : http://www.axemen.org/coremarksman.jpg
exmx Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 argh.. her får folk legendary itemes mens jeg ikke en gang har fått epic items før... (lvl 53 hunter)
ahpadt Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Rart det dropper epics/legendary i fleng rundt oss når radhoo flyr rundt med sånne maskingevær : http://www.axemen.org/coremarksman.jpg Sweeeeet!
haarod Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 hvis du ser etter så e i og o rett atme kverandre Var ikke lett den setningen der.., men hvis jeg forsto den rett påpekte du at du hadde skrevet rett på warrior, men feilen han påpekte var worrior.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå