Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Enig, liker stilen til Khanran også. Liker det nederste bedre da^^

Min vaskebjørn tegning er førtst tegnet for hand med blyant. Så fiksa jeg den i Corel Painter med brushen "Felt Pens" .

Lenge siden jeg har brukt lang tid på noe . Holder på med et lite prosjekt nå, så får vi se hvordan det ender opp til slutt :)

Er klar over at noe er veldig slurvete gjenomført, men det er fordi det ikke er ferdig enda.

edit

Ferdig verisjon lenger ned i tråden ;)

post-66342-1181944779_thumb.jpg

Endret av Thom Merlin
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Sykt fin stemining i det bilde Thom;)

Fiine farger!

--

Og nei, jeg har nok ikke Deviantart.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

fiskendp4.jpg

En kjapp en før jeg hopper til sengs.

Skrevet
Enig, liker stilen til Khanran også. Liker det nederste bedre da^^

Min vaskebjørn tegning er førtst tegnet for hand med blyant. Så fiksa jeg den i Corel Painter med brushen "Felt Pens" .

Lenge siden jeg har brukt lang tid på noe . Holder på med et lite prosjekt nå, så får vi se hvordan det ender opp til slutt  :)

Er klar over at noe er veldig slurvete gjenomført, men det er fordi det ikke er ferdig enda.

8871732[/snapback]

Ser bra ut så langt. :)

Jeg veit du har de forran for en grunn, men de to greiene som stikke opp foran ( veit ikke hva det heter, men veit hva det er :p ) er for distraherende til resten av bildet.

De er litt for sentrert, trur jeg.

Skrevet (endret)

For å få anatomien til å stemme bedre burde du bruke lenger tid på konstruksjonen. Å tegne uten hjelpe streker er umulig, synes i hvertfall jeg.

Mange gode tutorials på nettet :)

Her er noen av mine konstruksjoner som jeg har brukt.

post-66342-1182006078_thumb.jpg

Endret av Thom Merlin
Skrevet

Enig med Kjeksen, rett og slett nydelig!

Veldig bra gjennomført, og overgangene ble veldig fine.

Tittelen på bildet passet også grådig bra.

Hvordan har du laget det? Tablet? Teknikker?

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

capitancc7.jpg

Tegnet i går natt ;)

Skrevet (endret)

Kjempefint Thom (liker bokserien eg også ;) ), bestemte meg plutselig for å lære meg å tegne, så har nylig fått meg tegnebrett, men merker at læringskurven langt i fra bratt. Har du holdt på lenge, hatt noke form for undervisning, eller berre hobby-basis?

Prøvd å teikne noke frå WoT? Hadde vore ganske kult :D

Edit: Mmm, mulig eg tar feil. Var jo Thom Merrilin eg tenkte på, så det er kanskje ikkje samme personen. Veit ikkje kva han heiter i dei norske bøkene dog.

Endret av Quijote
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet (endret)

77767.jpeg

Vises bildet bare som en liten thumbnail elns, så høyreklikk -> Vis bilde :)

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet
Kjempefint Thom (liker bokserien eg også ;) ), bestemte meg plutselig for å lære meg å tegne, så har nylig fått meg tegnebrett, men merker at læringskurven langt i fra bratt. Har du holdt på lenge, hatt noke form for undervisning, eller berre hobby-basis?

Prøvd å teikne noke frå WoT? Hadde vore ganske kult  :D

Edit: Mmm, mulig eg tar feil. Var jo Thom Merrilin eg tenkte på, så det er kanskje ikkje samme personen. Veit ikkje kva han heiter i dei norske bøkene dog.

8889570[/snapback]

Thom Merlin var vel egentil noe jeg bare fant på i farta^^ , men fint at du likte bildet :)

Hva står WoT for?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...