Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 (endret) Dette er min siste topic! Nå vil jeg bare si at jeg forlater dette forumet, ikke pågrunn av at jeg ikke liker det, men fordi at jeg skal kutte båndene til nesten hvert eneste forum jeg er medlem i, og bruke tiden ute. Det er sommer! Kan være at jeg kommer tilbake til høsten, men det er usansynelig! Fortsett og spre budskapet om MacGyver! Siste Hilsen fra Fanta Boy Endret 4. mai 2005 av Fanta Boy
Knast Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 dårlig tittel.. sier lite om innhold :p neida.. hade bra soppen.. [1 N3|2D g07 4 1!f3]
SiQux Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Dette er min siste topic! Nå vil jeg bare si at jeg forlater dette forumet, ikke pågrunn av at jeg ikke liker det, men fordi at jeg skal kutte båndene til nesten hvert eneste forum jeg er medlem i, og bruke tiden ute. Det er sommer! Kan være at jeg kommer tilbake til høsten, men det er usansynelig! Fortsett og spre budskapet om MacGyver! Siste Hilsen fra Fanta Boy if you don't come back I will spread the good word of MacGyver all over the world for you
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 (endret) He'll be back. You have my word on it. EDIT: OK, han er tilbake folks. Slapp av. PHEW! NÅ KAN JEG PUSTE LETTET UT! Endret 4. mai 2005 av Bandidos Pelle
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 (endret) HW forumene er som melk! Må ha det, bare må ha det! Endret 4. mai 2005 av Poor Leno
SiQux Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 HW forumene er som melk! Må ha det, bare må ha det! det er som TINE melk
Xeenon_ Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Tror jeg følger Fanta Boy sine fotspor og tar en liten pause fra forumet. Ses igjen i morra tidlig!
Laman Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Tror jeg følger Fanta Boy sine fotspor og tar en liten pause fra forumet. Ses igjen i morra tidlig! Klarer du det?
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Fanta Boy: Du har å komme tilbake. Du kom tilbake den gangen jeg nærmest kjeppjaga deg. Da tror og håper jeg du kommer tilbake denne gangen også. Ikke gå da
Wyldelife Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Fanta Boy: Du har å komme tilbake. Du kom tilbake den gangen jeg nærmest kjeppjaga deg. Da tror og håper jeg du kommer tilbake denne gangen også. Ikke gå da Im Back!
Anbefalte innlegg