Gå til innhold

PS2 spill på PS3?


MGS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da ps2 kom så var jeg veldig opptatt av at jeg skulle kunne spille gamle ps1 spill på den.........men for meg ble forskjellen så stor at jeg spilte aldri ps1 spill igjen.Selv om det er selve gameplay som er viktigst så ble bare ps1 for dårlig......

Samme kommer til å skje med ny ps3.........bakoverkompatibel betyr ingenting for meg lengre :blush:

Lenke til kommentar
da ps2 kom så var jeg veldig opptatt av at jeg skulle kunne spille gamle ps1 spill på den.........men for meg ble forskjellen så stor at jeg spilte aldri ps1 spill igjen.Selv om det er selve gameplay som er viktigst så ble bare ps1 for dårlig......

Samme kommer til å skje med ny ps3.........bakoverkompatibel betyr ingenting for meg lengre    :blush:

Jeg har spilt Final Fantasy 7,8,9 og Metal Gear Solid flere ganger på min PS2. Min PS ble ødelagt, så jeg er glad den er bakoverkompatibel, og er dermed glad PS3 også vil være det :)

Endret av Agres
Lenke til kommentar

Hva blir de første spilla som kommer til PS3 da? (flaggskip-titlene)

OT: Er det bare jeg som ikke liker RPG-spill? :( , har virkelig prøvd å sette meg inn i både final fantasy og baldurs gate osv siden jeg har noen venner som er RPG frelst, men klarer ikke å få noe moro ut av det. Hva er forskjellen på MMORPG og rpg?

Lenke til kommentar
Hva blir de første spilla som kommer til PS3 da? (flaggskip-titlene)

OT: Er det bare jeg som ikke liker RPG-spill? :( , har virkelig prøvd å sette meg inn i både final fantasy og baldurs gate osv siden jeg har noen venner som er RPG frelst, men klarer ikke å få noe moro ut av det. Hva er forskjellen på MMORPG og rpg?

MMORPG er ett Massive Multiplayer Online Role Playing Game, altså ett online

rollespill for de som kan amerikansk, de er som ofte veldi "massive" med masse

folk og ett svært online univers/verden og koster som regel en hundrelapp i mnd.

RPG er ett Role-Playing Game, altså ett helt vanli rollespill. Som regel med veldi

bra historie, masse spillbare karakterer og tar veldi lang tid å fullføre. Vell,

du må være tålmodig for å spille RPG spill og det er tydligvis ikke du, jeg for

min del elsker rpg spill og klarer ikke like sportsspill/pure action spill, ser ingen

morro i det og det blir veldi fort kjedli.

 

Btw til topic, orker ikke kjøpe PS3 siden det hele tiden kommer noe nytt

og har nesten nettop kjøpt meg PS2...vell ett år siden. (Var litt seint ute siden

jeg slutta med konsoll spill pga massivt online gaming). Håper vell heller man

kan spille PS3 spill på PS2, eller skal man være nødt til å bruke sannsynligvis

6-7 tusen kr på en ny konsoll(?). Ps2 kostet 4k ny da regner jeg med ps3'n kommer

til å ligge en minst 2 tusen kr over.

Lenke til kommentar
Det har blitt bekreftet at det går an å spille PS og PS2 spill på PS3, det er derfor SE ikke har tenkt til å lage en remake av FF7 ennå :cry: .

Isåfall kan de bare droppe baklengskompatibilitet (kan man si det på norsk? :hmm: ), så har Square-Enix værsågod å lage en remake! :!:

Lenke til kommentar
Det har blitt bekreftet at det går an å spille PS og PS2 spill på PS3, det er derfor SE ikke har tenkt til å lage en remake av FF7 ennå  :cry: .

Isåfall kan de bare droppe baklengskompatibilitet (kan man si det på norsk? :hmm: ), så har Square-Enix værsågod å lage en remake! :!:

Pheeew. Heldigvis

Mener at Square Enix har sagt at de aldri vil lage en remake av FF7. Håper det stemmer. Vil ikke ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...