Gå til innhold

Veldig god Fire mage. Total kontroll. Film.......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel i ingen av kampene var han mot 3 stk på engang. Var stortsett bare 2 stk og så kom en etterhvert. Var mange som var lavere lvl også, så synes ikke dette var så imponerende. Han spilte greit nok, men var ikke imponerende.

Når du er mage er det bare å sheepe han ene og så gå løs på han andre. Nå vil jeg si at de han spilte mot ikke visste hvordan de skal spille og. De fleste magene som har litt peil klarer akkurat det samme.

Mener ikke å klage, men skjønner ikke vitsen å lage video når mange mager klarer det samme.

Gjest member-60584
Skrevet
Er svært lett å lage en video der man selv ser bra ut..

jupp, derfor er det lurt å ha med noen klipp der man blir totalt eid ;)

så slipper man alle de "han er ikke så god, han dreper jo bare noobs" kommentarene :p

Skrevet

Stusset litt på hotkey oppsettet hans i den første Sorrow Hill filmen. Kan knapt se en eneste talent-ability der. Presence of Mind? Combustion? Sånne ting bør man jo hotkey'e så man bruke når man er i en tight-spot.

Ble lite imponert over de gutta som han slakta. Var ikke mange av de som forsvarte seg noe særlig mot ham synes jeg.

Var også endel av fightene der han fikk inn noen heldige stuns (som mot presten i SH1).

For all del, han er god, men jeg vil tro det er råere PK-folk der ute.

10 av 10 poeng for kulhetsfaktor på filmene

7 av 10 poeng for pk-ferdigheter

Stusset forsåvdt veldig på Scorch spammingen hans også. Men men...

Skrevet (endret)
Stusset litt på hotkey oppsettet hans i den første Sorrow Hill filmen. Kan knapt se en eneste talent-ability der. Presence of Mind? Combustion? Sånne ting bør man jo hotkey'e så man bruke når man er i en tight-spot.

han bytter action bar page (eller hva det heter)

edit: hmm så at du sier første filmen, nå må jeg se gjennom :\

For all del, han er god, men jeg vil tro det er råere PK-folk der ute.

Finnes alltid noen som er større og sterkere :)

Endret av sINNsRO
Skrevet

Synes ikkje filmen var det store 90% av killsa i filmen var jo Preist.. hele angrepet til en presit baserer seg på fear.. Med WotF så tar han de lett...

Nerf WotF så skal du se noe anna...

Skrevet

Har sett alle sammen jeg også, han eier jo på filmen men antar at når han møter likegode så er det vell 50/50 om han går av med seieren. Noen han duellerte var jo helt inkompotente når det gjelder tactic og evnen til å bruke skills med riktig timing... Skuffet over noen av de palaene han "eide" feks.

Men meget bra pvp film ellers da, frister godt med en firemage nå..

Skrevet

Trenger ikke ha det synlig for å hotkey'e vet du ;)

Har selv mange spells på hotkey som jeg normalt sett ikke ser. Popbar er en fin ting :)

Skrevet
link til direkte nedlasting av alle filmene?

Bare bruk samme linken. Høyre musklikk, "save target as" eller i firefox "save link as".

Da får du direkte nedlasting. :thumbup:

Skrevet

For all del, han er flink. Men det ser ikke akkuratt vanskelig ut å drepe de han tar for å si det sånn.

Han sheeper dem og nuker, det er stort sett det han gjør, og det klarer alle hvis de bare trener en time og to...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...