Radial Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Eller.. det hevder i alle fall Dr Walter Bennet i denne interessante tråden. Det må jeg si var overraskende!
razh0r Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Vært litt interessant om han hadde snakket sant.. Jeg tror desverre at dette er BS.
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Dette blir bare for dumt. Men hvorfor ikke la oss vise dette til de kristne? Da får de se at deres tro om at Jesus var her og at mannen i himmelen finnes, er ren møkk. Finnes Gordin, fantes Jesus. Men siden Gordon ikke finnes, fantes heller aldri messias.
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 man vet aldri :!: Man vet heller ALLTID enn ALDRI. I allefall når det gjelder slike ting.
razh0r Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det er oppfunnet ja, se HER God historie ihvertfall! http://img.photobucket.com/albums/v718/Wil...alheadcrab4.jpg Endret 3. mai 2005 av razh0r
Chalciporuspiperatus Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 NÅ BLE JEG SATANS SKUUFFA! FAEN!! jeg griner - Btw, duden der kan tjene STORE penger på og lage bok! btw, hvem har lagd de headcrab-bildene?
Gainwardseifer Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Han sa han skulle forklare hvordan han laga dem, men han har ikke posta noe om det enda, gleder meg
Wyldelife Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det var så troverdig i første post, håper han skriver bok.... NOT
Campari Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvis noen i det hele tatt seriøst trodde.. nei, det blir for dumt!
Mala Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Ønsketenkning kansje?? jaja...håper seriøst ingen har trodd på dette vissvaset av dimensjoner
XDamage Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hah, jeg synes synd på en hver tulling som trodde på det tullet. Det får da være måte på hvor lettlurt det går an å bli. :!:
Uxzuigal Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 At noen i det heletatt har trodd på dette er jo ganske utrolig.. Blir man virkelig så hjernevasket av Half-Life 2? Kanskje dataspill er farlig alikevel.
Bear^ Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Stakkars mann, har nok en feilkobling i toppetasjen. Har nå lest mye BS om Half-Life serien men dette må være "kong BS". Kongen over all dritt som har blit skrevet om Half-Life. Duden kan trenge en liten tur på en isolert celle i fin hvit drakt. Og det bilde, meget nice laget, men ser litt for "latex" ut.
Bromlexl Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Fint bilde. Utroligt hva man kan få ut av en kylling og to pølser..... Fin historie. Men viss noen trodde på det så var kanskje skuffelsen litt stor. I og med at verden ikke har gått under enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå