Gå til innhold

Hvor mye gamer du i uka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Mest sansynlig i løpet av de andre 20 timene i døgnet.

hm...Ingen skole/jobb/ettellerannet? :dontgetit:

Edit: Jaja, når jeg tenker meg om så var det bare rundt 4 timer på hverdager. Ikke SÅ mye likevel da...

Endret av Nevnarion
Skrevet

Hehe, nei, altså...etter ti timers jobbing føler jeg som regel (egoistisk som jeg er) at jeg har fortjent å slappe av med et spill eller to, og plutselig er det gått endel timer.

Skrevet
Hehe, nei, altså...etter ti timers jobbing føler jeg som regel (egoistisk som jeg er) at jeg har fortjent å slappe av med et spill eller to, og plutselig er det gått endel timer.

Hehe... helt enig, det er situasjonen for min del også. Så hender det jo at man skal trene skråtten, men _det_ forsøker jeg å begrense så mye som mulig. :D

Skrevet

jeg spiller fra 1-5 timer i måneden.. men noen måneder spiller jeg plutselig 30-40 timer (første måneden meg gt4 f.eks...)

Spiller sjelden på pcen though.. det blir til at jeg prøver en hel haug med spill i max 10 minutter, og så gidder jeg aldri spille mer..

Skrevet

Før World of Warcraft kom ut. spillte jeg vell 1-2 timer om dagen.. mens nå når wow er ute.. så går det fort 12 timer en dag.. :no: av og til mer i helgene.. :mad: vanskelig å slutte liksom :yes:

Skrevet

hmmmm

Tør jeg regne på dette da.

Mandag-torsdag 4 i snitt.

Fredag 5 i snitt.

lørdag 9 i snitt.

Søndag 7 i snitt.

Totalt (ca) 37 timer det gitt. Nesten mer enn jeg jobber (37.5 timer).

Skrevet
hmmmm

Tør jeg regne på dette da.

Mandag-torsdag 4 i snitt.

Fredag 5 i snitt.

lørdag 9 i snitt.

Søndag 7 i snitt.

Totalt (ca) 37 timer det gitt. Nesten mer enn jeg jobber (37.5 timer).

kortid sover du? :dontgetit::p

Skrevet

Spiller vel 6-7 timer hver dag mandag til fredag, hvis ikke det skjer no annet som er morro da. Det er ikke no regel for hvor mye jeg spiller, kommer an på åssen venner jobber osv.. I helgene prøver jeg å la vær å spille, men det går stortsett dårlig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...