Gå til innhold

Er en Privat server ulovligt? (Se prob. i tråd )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neivell, da er du ikke nybegynner.

Windows er greit for folk som ikke liker å gjøre noe for å få ting til å virke.

Linux er kongelig for de som liker å jobbe effektivt. ( Skriving f.eks )

Skrevet

Jeg hadde også PC før du ble født. Liker fremdeles windows over Linux...

"Windows er greit for folk som ikke liker å gjøre noe for å få ting til å virke." - hvem liker Ikke å ikke måtte jobbe ræva av seg for å få ting til å fungere? :roll:

Gi meg ett eksempel på hvorfor linux er mer effektivt å skrive på. :)

(og nei, "fordi jeg blir distrahert av alle spilla som finnes til windows PC'er" er ikke ett valid argument. :lol:)

Jeg liker Windows fordi det er stabilt, enkelt og jeg får gjort ting uten å måtte knote for mye. (det fikk jeg nok av i dos tida).

Nå skal det være sagt at windows ikke alltid har vært like bra som XP, men la oss være ærlige, Linux var heller ikke alltid like bra som det er i dag...

Å si at windows er for nybegynnere blir for teit.

Skrevet

Hva er det for noen utsagn? :ermm:

Windows er greit, fordi der virker alt fra før, med andre ord? Joda, riktig det, men det er jo positivt. Trodde du ikke likte windows. :)

Jeg trykker forøvrig like fort på tastaturet under Windows som under Linux..

Skrevet

Det er da vel Blizzard som bestemmer hvilke plattformer programvaren deres skal være tilgjengelig på, synes de har vært ganske flinke som har strukket seg så langt som til Mac (noe de jo alltid har vært).

Å sitte og tute fordi WoW ikke kan kjøres i Linux når det ikke er noen verdens ting i veien med nyere Windows-utgaver synes jeg blir litt søkt. Har du godtatt EULAen så har du godtatt den. Og hvis ikke så står det klart og tydelig at du kan levere inn spillet og få pengene tilbake.

Skrevet
Å sitte og tute fordi WoW ikke kan kjøres i Linux når det ikke er noen verdens ting i veien med nyere Windows-utgaver synes jeg blir litt søkt

Enig Enig!

Skrevet
Og for all del, ikke la det bli en OS-krig diskusjon her nå.

Det var MIN mening.

Det sa trådstarter på side 1. Og så ble det slik allikevel. Windows vs Linux diskusjonen har vi masser av på mer egnede steder, og kan med fordel tas der. Så kan dere heller holde dere til WoW relaterte emner her.

Vell, nå fikk jeg til den patchen

Så denne tråden er lite vits lenger.

Hvem som helst kan stenge denne nå uten at det bryr meg..

Ok. Jeg stenger den.

Geir :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...