Gå til innhold

Jeg vil ha meg et nytt førsteperson skyter!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

heisann :D

færdi med di spilla jeg har, og er inne å ser på noen nye FØRSTEPERSONS SKYTERE.

hvilket burde jeg kjøpe??

må ha brukbar grafikk :roll:

jeg har fra før:

Doom3

far cry

hl2

battelfield serien

counterstike cz

ellers noen fete spill dær ute??

så jeg kan begynne å shoppe! :thumbup:

såg nu at det er fult av slike "anbefalingstråder". så dere er sikkert drit lei av å svare slike,men vær så snill :D ,hehe.

Endret av carl-kr.
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Battlefield 2 kommer til sommeren, og samme gjør GTA: San Andreas (selv om det ikke er FPS er det nok vel verdt å få med seg).

Skrevet

SWAT 4

delta Force: extreme( koster vel bare 200 eller noe, jeg runna det på ca, 4 timer. er ikke så langt,)

Close Combat:first to fight kommer denne uka,

Skrevet
The Cronicles Of The Riddick: EFBB

jah!

gådd å grublet litt på dette spillet,men jeg har ikke helt greid å bestemme meg...kansje fordi jeg vet lite om det.

Skrevet

jah!

gådd å grublet litt på dette spillet,men jeg har ikke helt greid å bestemme meg...kansje fordi jeg vet lite om det.

Veldig godt spill for å si det mildt. Er heilt klart på nivå med HL 2, FarCry og Doom 3.

Chronicles of Riddick er et førsteperson action/snike/eventyr-spill som fremstår som en oppfølger av både Pitch Black og The Chronicles of Riddick. Spillet har vært i utvikling i over to år og handler om den kriminelle anti-helten Riddick og hans flukt fra Butcher Bay - et av de mesta beryktede fengslene i galaksen.

Spillet vil ha Vin Diesel i hovedrollen, og er inspirert - men ikke basert på - filmene Pitch Black og Chronicles of Riddick. Du vil møte karakterer fra begge filmene. Spillet vil inneholde noen av de mest avanserte konsollteknologiene per dags dato - lys og grafikkfunksjoner som skal gjøre spill som Doom 3 og Half-Life 2 levende. PC-versjonen vil inneholde helt nye områder og oppdrag.

Skrevet

jah!

Veldig godt spill for å si det mildt. Er heilt klart på nivå med HL 2, FarCry og Doom 3.

Chronicles of Riddick er et førsteperson action/snike/eventyr-spill som fremstår som en oppfølger av både Pitch Black og The Chronicles of Riddick. Spillet har vært i utvikling i over to år og handler om den kriminelle anti-helten Riddick og hans flukt fra Butcher Bay - et av de mesta beryktede fengslene i galaksen.

Spillet vil ha Vin Diesel i hovedrollen, og er inspirert - men ikke basert på - filmene Pitch Black og Chronicles of Riddick. Du vil møte karakterer fra begge filmene. Spillet vil inneholde noen av de mest avanserte konsollteknologiene per dags dato - lys og grafikkfunksjoner som skal gjøre spill som Doom 3 og Half-Life 2 levende. PC-versjonen vil inneholde helt nye områder og oppdrag.

dette går i handle kurven!

i kveld!! :dribble:

Skrevet

Du har vel tydelig spillet de store FPS spillene, men jeg våger meg likevel over til TPS siden siden spillet jeg skal nevne er ganske brukbart, ikke helt nytt, men likevel genial.

Max Payne 2

Om du ikke har det er det verd å kjøpe.

Ellers kan også Soldier of Fortune 2 kjøpes, er et ganske brukbart og realistisk FPS spill.

Skrevet (endret)
Du har vel tydelig spillet de store FPS spillene, men jeg våger meg likevel over til TPS siden siden spillet jeg skal nevne er ganske brukbart, ikke helt nytt, men likevel genial.

Max Payne 2

Om du ikke har det er det verd å kjøpe.

Helt enig! :love:

Anbefaler også MaxPayne 1.

EDIT: Ser at du ikke har nevnt Call of Duty på listen over spill du har. Den kan jeg anbefale.

Endret av hilram
Skrevet

Riddick og Max Payne spillere herjer! MP er de eneste FPS`ene jeg har gått igjennom fler ganger fatisk. Sinnsykt bra, men er det virkerlig FPS!?!? Er jo 3.Personsj view da.. ;)

PS: Vet det har vært litt snakk om det på forumet her før :devil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...