Hr. Jenssen Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Til dere som sier at CS 1.6 er så mye "ferdigere" enn CSS: Det skulle jo bare mangle, etter over 5 år med patching og utvikling. 1.6 er jo fortsatt full av bugs, selv nå! :!: BTW: Vanskelig å si om du bør kjøpe deg Half-Life 2 (som du trenger for å spille CSS), siden dette kommer fullt an på smak. Personlig synes jeg Source er best, da dette (i motsetning til det mange sier) er ganske så godt ferdigutviklet, dog det trenger noen flere patcher. Dessuten er det praktisk talt 50 ganger bedre teknisk. Grafikk, fysikk, lyd, + diverse andre duppedingser som er inkludert i Source, men ikke i 1.6 gjør det så uendelig mye bedre. EDIT: Den b-en etter 1.6 var ikke satt der med hensikt. Endret 2. mai 2005 av MeTa][iC
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Enig med MeTa][iC her, tror ikke det vil ta 5-6 år å få et konkurransedyktig spill ut av CS:S..
csboy Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Nei, source er dårlig, 1.6 er mye bedre.Skaff deg det! Kjempe flott og fyldig utsagn Men det er jo sant? Neida neida, noen liker source (noobs og de som aldri har spilt cs før source) og noen liker 1.6 (de som har spitl cs en stund). Sånn er det! Og syns det er teit av f eks. CPL å prøve å prakke på oss som liker 1.6 det fæle spillet source, vi vil ikke ha det!! Kan ikke si meg mer enig
Mala Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Nei, source er dårlig, 1.6 er mye bedre.Skaff deg det! Kjempe flott og fyldig utsagn Men det er jo sant? Neida neida, noen liker source (noobs og de som aldri har spilt cs før source) og noen liker 1.6 (de som har spitl cs en stund). Sånn er det! Og syns det er teit av f eks. CPL å prøve å prakke på oss som liker 1.6 det fæle spillet source, vi vil ikke ha det!! Kan ikke si meg mer enig Der kom den ja, noobs og de som aldri har cs før satt å venta på den. Men det blir litt tamt å si at det bare er denne delen av gamere som spiler css Har spilt cs MASSE du, men fortrekker css fordi, og er heilt enig med MeTa][iC At CPL kjører igang css er bare flott, det er på tide å se framtiden i trynet folkens Endret 2. mai 2005 av Mala
Sigga Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hvis du aldri har spillt CS før, da er ikke Cs: Source dumt.
Hr. Jenssen Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hvis du aldri har spillt CS før, da er ikke Cs: Source dumt. Så sant, slik som det er med alle spill. Det smarteste er å ikke hive seg på en døende bølge, da alle av dem som er igjen er gode. Det smarteste er da å begynne på det nye, hvor ALLE er nybegynnere.
emacoolit Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det er alltid CS 1.6 man sammenligner CS:S med, og for min del så blir det feil. Jeg prøvde CS 1.6, og likte det ikke. CS:CZ synes jeg var mye bedre, og det ligner mye på CS:S. CS:S er det artigste spillet jeg vet om. Spiller fremdeles 10 timer i uka. Det er unektelig irriterende med så inni hampen mange HS, men bortsett fra det er det knallgøy. Jeg kom altså ikke fra CS 1.6, men UT2004, og det var deilig med et spill som hadde et roligere tempo, mye høyere realisme, og et helt annet gameplay. Og ikke minst: ikke all den jæ*** hoppingen 3 meter opp i været. Endret 3. mai 2005 av emacoolit
pessimisten Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Nei, source er dårlig, 1.6 er mye bedre.Skaff deg det! Kjempe flott og fyldig utsagn Men det er jo sant? Neida neida, noen liker source (noobs og de som aldri har spilt cs før source) og noen liker 1.6 (de som har spitl cs en stund). Sånn er det! Og syns det er teit av f eks. CPL å prøve å prakke på oss som liker 1.6 det fæle spillet source, vi vil ikke ha det!! har cs cz....altså cs 1.6 også
nxo Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 har cs cz og lurte på om det var en god ide å kjøpe source?? ja..
Kurt P Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg har nå spilt CS 1.6 mange år jeg. Men gikk over til source for det når det kom. Og jeg på ingen måte noen "n00b" da jeg la opp.. Rett og slett lei, ville prøve no nytt.
GoldlaXiE Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg har nå spilt CS 1.6 mange år jeg. Men gikk over til source for det når det kom. Og jeg på ingen måte noen "n00b" da jeg la opp.. Rett og slett lei, ville prøve no nytt. Kjenner flere som har gjort som deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå