Gå til innhold

Pladin mount bilder, post dei her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, eg er plaladin og lurer på vilke kule mounts eg kan få når eg blir level 40+

Så det hadde vert hyggelig vist noen kunne poste bilder av sin mount her :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan vel kjøpe deg vanlig hest blant annet - hvis du har god nok reputation.

Men dette krever "Exalted" i reputation, og det er ikke noe du får over natta...

Skrevet

Men dette krever "Exalted" i reputation, og det er ikke noe du får over natta...

ikke hvis du er human paladin.

Skrevet

Det er noke du aldri får.

Skrevet

ikke engang i lvl 60?

Skrevet

som nevnt tidligere.. de er kanksje quest rewards, men paladin epic er langt fra gratis... har hørt om kostnader opp imot 600g og flere timer med grinding...

Skrevet

langt fra gratis altså.

også må de jo få en liten bonus for å ikke være særlig velkomne i endgame instances og slikt...

Skrevet
så utrolig at noen kan klare å ikke lese en post totalt...

Hva da? At du påpeker at de late jævlene må betaler 300 gull mindre for en epic? :no:

De må (hvis de er heldige) betale 300G mindre ja. Men personlig tok det meg 12timer å få tak i hesten, og da takket være et meget godt team. Warlocks må til Scholomace i 5-manns gruppe, hente 30 blod fra winterspring, med en 30-40% droprate, deretter må man til Dire Maul (west) og drepe det meste der inne. Dette er ikke bare tidkrevende men også ekstremt vanskelig. Så å si at warlocks/palas er "late jævler" er rett og slett bare et utsagn fra en som ikke vet bedre.

Skrevet (endret)

Feil. Om du er alliance, kan du "grinde" "The lost supplies"-questen for å bli exalted. Må gjøre den mer enn 1000 ganger, men er fortsatt mulig.

Bevis: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post1913056

Endret av Djevlen
Skrevet
som nevnt tidligere.. de er kanksje quest rewards, men paladin epic er langt fra gratis... har hørt om kostnader opp imot 600g og flere timer med grinding...

Kostnader for Paladin epic mount, er (på min server, Burning Legion), ca. 800-950g hvis man kjøper alle ingredienser til markeds-pris. Selv var jeg tidlig ute å begynte å kjøpe ingredienser før patchen, og klarte derfor å skaffe meg det jeg trengte til ca. 720g. I tillegg til dette måtte jeg gjøre noen mindre vanskelige quests, bl.a. drepe en enkel boss i DM, men også et siste, ganske vanskelig quest i Scholo.

Ville absolutt ikke si at vi fikk noe gratis, og det er jo alltid morsomt når man lykkes i et vanskelig quest. Egentlig synes jeg alle classes burde ha epic-mount quest.

Skrevet
også må de jo få en liten bonus for å ikke være særlig velkomne i endgame instances og slikt...

Uten tvil det minst gjennomtenkte argumentet jeg har sett på LENGE. En paladin kan heale, ressurecte, sette andre ut av combat, gjøre gode bodypulls, you name it. Å si at paladins ikke er wanted endgame er som å si at mages ikke gjør damage.

Hva mener du er endgame instance? Stratholme, scholomance, UBRS? De instancene går uten paladins, men ser ingen grunn til å ikke ha med noen.

Uansett, instancer som Molten Core går ikke uten paladins om man er alliance. 4 paladins eller mer er et must, helst 8, en til hvert 5-mannsteam.

Rundt 400g må du ut med for å få det du trenger til questen på Ravencrest atm. Prisene har tapt seg litt, fikk 1g for 1 Arthas Tear for 4-5 dager siden.

Skrevet
Uansett, instancer som Molten Core går ikke uten paladins om man er alliance. 4 paladins eller mer er et must, helst 8, en til hvert 5-mannsteam.

Har ikke paladin en fire-resist aura, på samme måten som shaman har fire-resist totem?`Dette er nok knep gjort av blizzard for å ikke utelukke de "svakere" endgame klassene.

Skrevet

Har ikke paladin en fire-resist aura, på samme måten som shaman har fire-resist totem?`Dette er nok knep gjort av blizzard for å ikke utelukke de "svakere" endgame klassene.

så paladin er en svak endgame class? Eneste som er svakt med en endgame paladin er DPS. Ellers så har man jo tonnevis med bruksområder.

Mener du at shaman er svak endgame også? (vet ikke om det var det du mente med posten din men)

Skrevet (endret)

Hehe, det jeg mener er klasser som ikke har en "fast plass" i gruppen/raidet. Var kansje litt feil å skrive svakere.. Paladin er verken tank eller healer, og shaman er ikke healer, ikke nuker, og hvertfall ikke tank. Selvfølgelig kan de til en viss grad gjøre alle de tingene, men Blizzard har nok gitt hybridklassene de gruppebuffene og andre kjekke ting (reincarnation og in-combat ressurection f.eks) for ikke å utelukke de endgame..

Håper jeg gjorde meg forstått nå ;)

Edit: Og ja, jeg mente at både paladin og shaman er likestilte hybrider. Litt vanskelig å vite hvem som er mest ønsket i instancer dog..

Endret av likferd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...