Hotvedt Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 en kamerat av meg sitter med dette kortet, og vi prøver å formatere... hk finner ikke disken, og jeg fant raskt ut at vi trengte s-ata driverene for å fortsette. Problemet: s-ata driverene tar for stor plass til å passe inn på en diskett.. Vil det fungere å update bios? fikk det ikke til å fungere ved medfølgende cd, da den kontinuerlig maste om at den skulle bli stappet inn i stasjon A.. løsning mottas med takk!
Kenneth Dammyr Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Er det mulig å bruke en bootbar CD eller en USB-pen?
Xpression Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Dere har lagt inn feil filer på disketten. Jeg inbiller meg at det skal stå forklart i readme eller lignede hvilke filer som skal på disketten. Har gjort samme feilen selv
phax Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) det var noen store s-ata drivere det.. er ikke sånn altmulig for alle operativsystemer i de driverne da? edit: mine sata driverre er ca 90kb.. slik skal det se ut, hos meg hvertfall: i rota av a: Folder: VIADRAIDF6_64 Fil: TXTSETUP.OEM inni folderen VIADRAIDF6_64: Folder: RAID Fil:TXTSETUP.OEM inni folderen RAID: Folder: x64 inni folderen x64: Fil: VIAMRAID.INF Fil:viamraid.sys edit igjen: der folderen x64 ligger hos meg skal det kanskje ligge noe annet windows xp greier hos dere, dette er fordi jeg kjører windows 64 bits.. Endret 30. april 2005 av phax
Syar-2003 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Du må nok ha floppy stasjon hvis du skal installere windows på sata disken tilknyttet silicon 3112 port . De er ikke mulig å "lure" xp installasjonen under F6 for lasting av enhetsdrivere den insisterer på A: ( og A er lik floppystasjon FDC1 på alle hk jeg kjenner) For download av driverdiskett ,se: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377442&hl=3112
phax Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 man kan også slipestreame filene inn på windows cd'n da, men det e er et helvetes styr og sette seg inn i. jeg fikk det ikke til hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå