Gå til innhold

GuildWars eller WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet
GW har ikke noe måndes pris, men etter det jeg har hør må du kjøpe tillegs pakker..

Lurer litt på hvordan det blir med tanke på kostnader med å drifte servere

Ekspansjonene er valgfrie å kjøpe, og man vil ikke bli bedre i PvP selv om man har en ekspansjon, man vil bare ha mer å velge mellom, men man vil ikke bli kraftigere.

De satser på å selge mange spill/expansions og serverstrukturen er veldig kostnadssparende.

hvordan er server strukturen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GW var et mer "kosespill" enn wow - Når jeg leste denne tråden her, måtte jeg bare stikke å kjøpe for å teste. Synses det var helt greit tidsfordriv. Vakker grafikk, fine effekter - litt langtekkelig.

Ser for meg at man blir fortere lei GW enn wow, men morro var det læll :)

Skrevet

Ok..dere som har prøvd. Hva er anderledes i forhold til wow?

Hva er pluss for wow og hva er pluss for GW? Og ta med de negative sidene og..som dere syntes

Skrevet

Får samme inntrykk av GW jeg og, det virker som et spill jeg blir lei av etter 1 måned max, og når jeg i tillegg ikke likte spillet så var det nok like greit at jeg solgte det videre...

• 2 uker senere...
Skrevet

Litt bumping av gammel tråd, men jeg skal si et par fakta som kan være greie å vite for de som vurderer om de vil kjøpe guildwars/WoW.

Guild Wars:

I guildwars finnes det kun en rase, mennesker. Det er også kun 6 yrker/professions, men til gjengjeld kan de bli crossclasset, slik at til sammen får 30 kombinasjoner. OG alle vidt forskjellige.

Spillet har ingen månedsavgift, men det vil komme utgivelsespakker, som en ikke må kjøpe. Du vil ikke bli bedre med dem, men du vil få flere valg. Hele spillet legger mer vekt på PvP, siden det er max level 20. Det bruker en kanskje 70-90 timer på, men da begynner moroa for alvor. Da kan du spille guildkamper, på 8 mot 8. Du kan spille i hall of heroes, hvor america, korea og europa spiller mot hverandre, for å forsvare æren til sitt realm. Du kan også spille i pick-up groups, som også er meget morsomt.

Det er ikke bevegelsesfrihet i GW, men det gjør ikke noe, det er i mine øyne kun bedre. Men det som er virkelig genialt, er at du ikke kan bli ganket, corpsecampet eller noe lignende. Får når du er ute å quester, spiller du i noe ala instances i WoW. Der spiller du alene, eller med henchmen (AI partymembers) eller med andre mennesker.

Bare en kort fakta tekst om GW, som kanskje kan få noen av dere til å gi dette utrolige spillet en sjangse.

Og til slutt, jeg har lest ca 8 annmeldelser, hvor poengsummene har vært:

93/100

9/10

10/10

6/6

6/6

95/100

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe GW nei. Det høres litt for spesielt ut for min smak. Man kan vel ikke ride rundt på hester i GW?..uansett er mount noe av det viktigste i slike spill hvor man må farte rundt.

Jeg venter til Age of Conan og Ringenes Herre rollespillet som kommer ut når det kommer....

GW er herved stemplet "IKKE KJØP" for min egen del.

Skrevet

selv testa GW sammens med noen venner.. alle digga det noe jævelig.. men jeg likte det ikke helt.. kan liksom ikke setter fingeren på hva jeg ikke likte.. men noe var det.. kommer til å gå tilbake til EQ" før jeg kjøper GW.. Evnt Duel game wow og eq2.. men det tror jeg ikke er mulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...