Gå til innhold

Snart 64-bit patch for FarCry


Anbefalte innlegg

LOL!  Foreløpig var jo dette rene nedturen. Jeg har faktisk TRODD PÅ REKLAMEN som sa at 64-bits skulle gi oss en 15 - 20 % ytelsesøkning. Og det virket jo logisk, fordi vi får flere SSE-register og bla bla bla.

Det var da svært så negativt hilram. Jeg synes det vriker lovende, 5-5,6% ytelseøkning av 64bit i et spill som som trolig er mye begrenset av skjermkortet på de hastighetene der (rundt 150FPS). Til og med på en helt fersk windows med aller første utgave av driveren til skjermkortet og den aller første 64bit patchen til spillet. Etter et halvt år med tuning så tipper jeg de 15-20 prosentene er nådd.

 

Behovet for 64bit nærmer seg også på minnefronten. Mange servere og kraftige arbeidsstasjoner nyter allerede godt av støtten for mer enn 4GB ram (uten swapping av banker) som 64bit gir. Minnebehovet for desktop har doblet seg de siste ca 1-2 årene. Da var det 512MiB som var standard, nå er det 1GiB, om et år er det vel 2GiB som er standard (minneprisene er ventet å forbli lave så det går nok litt raskere enn sist dobling).

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søren hva som skjer her da? noen som vet?

 

Jeg har installert Far Cry også har jeg lastet ned den Amd64 patchen og begynte og kjøre den men da kommer det fram en dialog boks som sier følgende

"1628:Failed to complete installation" Noen som har peiling på hva som er gale? kan det være noe feil på den Amd 64 patch exe filen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...