Gå til innhold

T-shorte butikk i norge (nettbutikk) ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke meningen å reklamere og slik bryte retningslinjene, men anbefaler å ta en kikk på tråden jeg linker til. Slik jeg oppfatter trådstarter er han i denne bransjen og kan kanskje hjelpe deg hvis du sender en PM.

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=376444&hl=

 

Beklager igjen hvis dette bryter med reklameparagrafen. Ønsker for ordens skyld å presisere at jeg ikke har økonomiske eller andre interesser i dette utover å hjelpe trådstarter. :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Han er elektrikker såvidt jeg har skjønt...

Godt mulig. Slik jeg tolket det har han enten kontakter innen trykkeribransjen eller driver med dette selv på si, men vet altså ikke.

 

Uansett er faren for OT-avsporing på vei.

 

Sir_cruz: Har du undersøkt lokale reklamebyråer? Mange slike driver med tekstiltrykk. Ellers er potet og stempelpute fortsatt en mulighet... :p

Lenke til kommentar

hehe, jeg har tengt til og holde på litt på si og er heller ikke ferdig utannet elektrikker.

 

Mener at dette kan være en morsom måte og tjene noen penger på vis jeg får det til , hadde tengt til og spørre på Profil som er et lokalt reklame\logo lage firma

 

www.profil-reklame.com om jeg ikke tar feil , men det ser faktisk dårlig ut med klær på denne siden.

 

Har kammerater som kan fikse trykk for meg til t-shortene osv. ( Folk som har gått på tegning form og farge)

 

Men hvis dette skjerer seg er det noe annet sted som selger trykk ?

Feks. Bilder , tekst (bokstaver separat) osv.

 

Men ville vell egentlig tro at et profil firma kun fikse et større antall billigere en den siden som ble linket til ovenfor (10 shorter = 2099kr m/trykk ) Som jeg ikke har råd til i det hele tatt :!:

Litt masse penger ;)

 

Tengte meg ca 200-400 shorter.

 

Skal stikke innom i morra og skjekke litt jeg :)

Endret av Sir_cruz
Lenke til kommentar

Jeg bestillte nettopp to t-skjorter fra http://www.threadless.com i USA

 

Bestille 2 t-skjorter + porto blir ca 240kr(!) tok dem også ca 4dager før de var i postkassa... Minst like bra som i Norge.

 

Husk å holde deg under tollgrensa (det var derfor jeg bestillte 2 t-skjorter) porto blir på rundt 7-11$ ganske billig for å komme fra statene.

 

Og t-skjortene ser bedre ut i virkeligheten enn på bilde. ANBEFALLES STERKT! Jeg kommer faktisk til å bestille fra dem minst 2 ganger til før sommer

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

da så :p

 

Jeg har skaffet shorter.

19kr for hvite

22kr for sorte

 

Antall : 200

(tot. 4400kr for fargede shorter)

Det var prisen jeg kan få fra profil-reklame

 

Tror jeg kaster meg på dette.

 

Men trykk var visst et problem iogmed at de som de kunne lage der kammeraten min var ikke tålte noe nesten :S

 

Noen som vet om noen sider som selger trykk (bilder) ?

 

Får bokstaver av profil reklame (håper jeg)

 

:w00t: dette kan bli morro :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...