Gå til innhold

Hvorfor "offesielle" servere for hvert land?


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, lurer fælt på hvordan dem finner fram til questen sin jeg. Eller åssen de i det hele tatt har klart og registrere accounten...

 

Finnes jo tyske og franske servere, der alt foregår på de språkene. Sku vært slik til russerne også. Tror dem trenger det mer...

Endret av DataChild
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Spanjoler, Italienere, Tyskere, Franskmenn og Russere burde egentlig alle hatt egne servere, da de later til å være komplett innhabile når det kommer til å skrive og lese Engelsk.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

tyskere og franskmenn har egne servere... og takk og pris, for jeg har ikke sett EN tysker eller franskmann på WoW serverene jeg har prøvd... (de værste til å spamme general chat med ikke-engelsk er som regel fra nærliggende land, mest norge, sverige eller danmark etter min erfaring..(på shadow song)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
tyskere og franskmenn har egne servere... og takk og pris, for jeg har ikke sett EN tysker eller franskmann på WoW serverene jeg har prøvd... (de værste til å spamme general chat med ikke-engelsk er som regel fra nærliggende land, mest norge, sverige eller danmark etter min erfaring..(på shadow song)

Ja, dette er en genistrek.

 

Etter hva jeg har erfart fra tidligere spill så er tyskerne dyktige spillere, men holder seg gjerne for seg selv og kan lite engelsk. Franskmenn derimot er bare helt håpløse på alle områder. Dette er selvfølgelig en drøy generalisering, men det er slik jeg har opplevd det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...