Gå til innhold

Anbefal en søt og frisk hvitvin!

Feh

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har prøvd å kjøpe en del forskjellige hvitviner i det siste, men finner liksom aldri noen som er skikkelig gode. De jeg har prøvd har enten vært for lite friske, eller for sure :sick: bare helt middels liksom. (Den beste jeg har funnet sålangt er en sør-afrikansk kalt Tribal African White.)

Kan noen anbefale noen gode hvitviner, gjerne søte og med god friskhet. Pris fra 70-100 kr. Minimum 11% alkohol...

Endret av Feh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dah blir vell også litt fjortis. Men bare prøv det rundt det, beste måten tenker jeg. Pappa impoterer vin, sikkert ett aktuelt tema for deg også. Hvis du skal ha en del liksom

Skrevet (endret)

K

Men da driter vi i % og pris da. Vi setter maks pris 150. Mer enn det gidder jeg ikke betale. (Målet er å bli full, med vin som smaker godt). Søt og frisk er stikkordene :thumbup:

Jeg håper alle er enige i at vond vin smaker vondt? Det er derfor jeg ydmykt ber om tips :)

EDIT: Skiftet til en mer passende topic.

Endret av Feh
Skrevet (endret)

Chevalier er en ganske grei dessertvin. Muligens litt for søt for noen (merk: jeg personlig liker tørre viner). Koster 90 spenn på polet, dersom du går på selvbetjent står den under fransk.

Ati: Seff er pris et tema. Det finnes latterlig mye overprisa vin, og det gjelder å finne et kompromiss mellom smak og pris. Ofte er det IKKE verdt 100 spenn ekstra.

Endret av HalTan
Skrevet
Feil nummer 1. Alkoholinnholdet i vinen skal du IKKE tenke på..

Riktig #1, alkoholnivået i hvitvin er det helt tillatt å tenke på. Har den for lavt nivå smaker den gjerne gjær (evt. uferdig).

Skrevet
skal liksom ikke drikke seg full på hvitvin da gutterSLASHjenter

Det viser at du har cash da!

da drikker du helst champanie mann!!!

off du hakke peil :p

Du har et poeng der...

Skrevet
skal liksom ikke drikke seg full på hvitvin da gutterSLASHjenter

Det viser at du har cash da!

da drikker du helst champanie mann!!!

off du hakke peil :p

"Champanie" ??

Far din ville gitt deg pryl om han så det. :p

Skrevet (endret)

Hva man personlig synes er best å drikke seg full på, får fortsette å være personlig. Jeg ba om tips til hvitvin, søt og frisk, ikke å få en leksjon i drikkevaner.

Endret av Feh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...