Gå til innhold

GameFAQs: Spring 2005 Contest: "Got Villains?"


Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle poste her for å informere om den kommende "turneringen/konkurransen" som er på GameFAQs. Denne våren er det beste spill-badguy som skal kåres, og etter nominasjoner, og utvelgelser, har GameFAQs nå kommet opp med de 32 som til slutt skal slåss om å bli kåret til "Best Villain".

Alle som vil kan fylle ut sin bracket og være med i konkurransen, der det er om å gjøre å tippe hvem som vinner hver divisjon, og hvem som til slutt går hele veien og vinner finalen. Det eneste du trenger er å registrere deg på GameFAQs (gratis)

Dette må gjøres senest 30. april, for turneringen starter 1. mai. Da har de en poll hver dag, der alle kan stemme på den de vil skal vinne dagens "kamp".

For hver riktig man tipper, får man poeng. Den som har mest poeng når konkurransen er over, vinner en premie. Legg merke til at man må være bosatt i USA for å kunne få premie, men at hvem som helst kan være med bare for moro.

 

Vet ikke hvor godt dette var forklart, men dere kan lese mer om reglene for konkurransen her

og informasjon om de 32 kandidatene det står mellom, finner du her.

 

 

Vet ikke hvor interessant dette var, men jeg skal hvertfall være med, og se hvor mange rett jeg kan klare å tippe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte bare jeg skulle poste her for å informere om den kommende "turneringen/konkurransen" som er på GameFAQs. Denne våren er det beste spill-badguy som skal kåres, og etter nominasjoner, og utvelgelser, har GameFAQs nå kommet opp med de 32 som til slutt skal slåss om å bli kåret til "Best Villain".

Alle som vil kan fylle ut sin bracket og være med i konkurransen, der det er om å gjøre å tippe hvem som vinner hver divisjon, og hvem som til slutt går hele veien og vinner finalen. Det eneste du trenger er å registrere deg på GameFAQs (gratis)

Dette må gjøres senest 30. april, for turneringen starter 1. mai. Da har de en poll hver dag, der alle kan stemme på den de vil skal vinne dagens "kamp".

For hver riktig man tipper, får man poeng. Den som har mest poeng når konkurransen er over, vinner en premie. Legg merke til at man må være bosatt i USA for å kunne få premie, men at hvem som helst kan være med bare for moro.

 

Vet ikke hvor godt dette var forklart, men dere kan lese mer om reglene for konkurransen her

og informasjon om de 32 kandidatene det står mellom, finner du her.

 

 

Vet ikke hvor interessant dette var, men jeg skal hvertfall være med, og se hvor mange rett jeg kan klare å tippe ;)

Håper og tror Sephirot går til topps! :w00t: Orker ikke registrere meg, men du må si ifra en gang i mai hvem som vant :yes:

Endret av Agres
Lenke til kommentar
[iC' date=25/04/2005 : 17:50] Herre gud da! Hva slags møkk? Hvorfor er det mer eeller mindre BARE konsoll-badguys? Faktisk er det nesten bare PS2-badguys i tillegg!

Det er GameFAQs som har med utvelgelsen av alle nominasjonene de har fått å gjøre, så det får du nesten spørre dem om.

At det er så mange konsoll-badguys kan vel ha noe å gjøre med at de som har størst interesse i GameFAQs, er konsoll-spillere. Og da spesielt de som spiller RPG-spill, som Final Fantasy. Noe som også kommer godt fram fra de tidligere turneringene de har hatt.

Vinnere fra tidligere contests:

Best Character 2002: Link (slo Mario i finalen)

Best Character 2003: Cloud Strife (vant over Sephiroth i finalen)

Best.Game.Ever 2004: Final Fantasy VII (mot Chrono Trigger i finalen)

Best Character 2004: Link (mot Cloud i finalen)

 

Selv så har jeg tippet Sephiroth som vinner i denne konkurransen. Han pleier alltid å komme høyt opp på turneringene han er med på, og tror han sitter med størst sjanser i denne.

Ellers så kan det jo nevnes (siden det er mange MGS-fans her på forumet) at Metal Gear Solid-serien har to kandidater representert, Liquid Snake og Revolver Ocelot. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...