Gå til innhold

Fjerning av støv under skjermen..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går garantert å ta av coveret - hvordan er derimot et annet spørsmål.

Uansett så er jeg litt usikker om du har 'lov' (med tanke på garanti o.l.)

Noe som uansett ikke har noe å si da man har reklamasjonsrett som dekker mer enn garantien så lenge du har tenkt til å levere inn telefonen til en evt rep. i Norge.

Lenke til kommentar
Reklamasjon har vel ingenting med dette å gjøre. Dersom ikke coveret lar seg fjerne og erstatte, altså er byttbart, så vil vel alle rettigheter forsvinne som dugg for solen dersom du begynner med hjemme-operasjoner.

Crazysteps har helt rett han.

 

Du mister ingen reklamasjonsrettigheter så lenge operasjonen du utfører ikke ødelegger telefonen din.

 

Og skulle du f.eks ødelegge skjermen mens du pirket inni der og tastene senere slutter å fungere, har du fremdeles krav på å få tastene reparert uten kostnad.

 

Garantien blir borte, men hvem trenger egentlig den?

Lenke til kommentar
Har lest at luft i sprayboks kan blåse vekk støv under skjermen. Jeg har ikke prøvd det, men blir det ille med min 3230 så kommer jeg til å prøve det. Kan forresten kjøpes på clasohlson.

Ta av dekslet, raskere, enklere og bedre resultat :)

 

PepsiCO: Tviler at Nokia er spesielt ille på dette området egentlig... Har vel mest å gjøre med det faktum at de har svært mange modeller med de såkalte Xpress-on dekslene som lager problemer i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Har lest at luft i sprayboks kan blåse vekk støv under skjermen. Jeg har ikke prøvd det, men blir det ille med min 3230 så kommer jeg til å prøve det. Kan forresten kjøpes på clasohlson.

Ta av dekslet, raskere, enklere og bedre resultat :)

 

PepsiCO: Tviler at Nokia er spesielt ille på dette området egentlig... Har vel mest å gjøre med det faktum at de har svært mange modeller med de såkalte Xpress-on dekslene som lager problemer i denne sammenhengen.

Og dette vet du fordi du har prøvd på en 3230? :whistle:

 

Det er to skruer bak på 3230 når du har tatt av dekslet som skjuler batteri. De andre vet jeg ikke hvor ligger. Jeg ville først tatt sjansen på det med luft i sprayboks før jeg skrur på en ny 3230. Men hvis du har en guide til å ta vekk deksel på 3230 så er jo det supert. Så spm er om du har det?

Lenke til kommentar
Garantien ersvært brukbar å ha da den er mer universal enn reklamasjonsretten.

Eneste garantien man har er jo, som mange har nevnt her tidligere, at dette gir deg muligheten til å levere telefonen til reperasjon til et autorisert Nokiaverksted over hele Europa og ikke bare i Norge.

 

Utover dette gir den deg ingen ekstra rettigheter.

 

Ikke mye å hoppe i været for, spør du meg.

Lenke til kommentar

Personlig for meg er dette gull verdt; vet at mange ikke bryr seg om det da de skjelden går utenfor Norges grenser, men jeg var på ferie en gang når 'ting gikk feil' og da var det utrolig kjekt å bare levere den inn og ferdig med saken.

Bør ikke undervurderes.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...