Gå til innhold

Hva er det verste du har opplevd i fylla?


co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har gjort mye rart i fylla, men i fjor sommer hadde vi fest på ei fotballbane, skulle ligge over i telt med sovepose osv. Utpå kvelden ble de fleste ganske fulle å fant ut att vi skulle gå hjem til en av de som var med på festen for å se litt på tv (bodde ikke langt unna) så vi gikk da dit å drakk enda mer. Ved 2 tida om natta skulle vi gå tilbake å legge oss å på et eller annet vis sovna jeg ute å de andre merka ikke att jeg ble borte, ved 4 tida våkna jeg igjen veldig kald å skynte meg tilbake til fotballbana, selvsagt hadde jeg gått feil å havna på andre sida av elva å det var en kilometer tilbake for å gå over brua. Smarte meg gikk rett over å var bløt fra livet å ned.. ikke nok med att jeg ble iskald da men da hadde selvsagt noen tatt soveposen min som jeg ikke fant igjen.. det ble en kald natt

Lenke til kommentar
Går ut ifra han ikke så "fylla" på slutten :dontgetit:

Mye mulig.. :blush:, men jeg var sikkert full i den perioden også.

 

Men når det gjelder sånt rent fylletøv, så ble jeg utsatt for fem ekstremt tøffe typer en gang. En av dem dro til meg, så leppa sprakk. :shrug:

 

Men alt i alt var det en j..lig kul dag. Sex, fyll, mye morro tross en litt kjip og blodig avslutning.

Lenke til kommentar

tja.. det kjipeste jeg har opplevd er vel IKKE å ha fått blackout og glemt alle de "gode ideene" jeg har kommet på og utført i fylla. samt alle mine geniale diskusjoner med alt og alle.

noen ganger hadde det vært litt kjekt å ikke huske alt.

damnit.

 

Edit: pokker, så jo ut som norges dyslektikerforbund hadde skrevet innlegget, jo..

Endret av ParaNode
Lenke til kommentar

er vell ikke en spesiellt kjip gang. jeg har en slik ond sirkel. jeg drikker ca 1 gang i måneden. og hver gang drikker jeg meg så forbanna dritings at jeg er helt mumie dagen derpå. og hver gang sier jeg til meg selv at jeg aldri skal drikke meg så full igjen, men etter en måned er det alt glemt og jeg drikker meg dødfull igjen.

Lenke til kommentar

Var vel første gang jeg drakk, er vel et og et halvt år sida nå. Hadde fått i meg alt for mye til å være så ung og første gang, så det måtte jo gå galt. Var på fest hos en kamerat og jeg spydde på det som var å spy på. Jeg husker ikke så mye bortsett fra at jeg ikke kunne se noe og at jeg ikke klarte å gå... :p

Resten ble jeg bare fortalt dagen etter. De fortalte at jeg hadde spydd over hele sofaen hans, på gulvet og i blomsterbedet. Også hadde jeg skriki og bråka no fælt... :ohmy:

 

Ikke noe jeg er stolt av dette her nei... :blush:

Lenke til kommentar
Var vel første gang jeg drakk, er vel et og et halvt år sida nå. Hadde fått i meg alt for mye til å være så ung og første gang, så det måtte jo gå galt. Var på fest hos en kamerat og jeg spydde på det som var å spy på. Jeg husker ikke så mye bortsett fra at jeg ikke kunne se noe og at jeg ikke klarte å gå... :p

Resten ble jeg bare fortalt dagen etter. De fortalte at jeg hadde spydd over hele sofaen hans, på gulvet og i blomsterbedet. Også hadde jeg skriki og bråka no fælt... :ohmy:

 

Ikke noe jeg er stolt av dette her nei... :blush:

Akkurat det samme skjedde med meg en gang i 10. klasse også. Har også klart å drikke nokså mye andre ganger også, noe som har først til spy og faenskap...

Lenke til kommentar
Var vel første gang jeg drakk, er vel et og et halvt år sida nå. Hadde fått i meg alt for mye til å være så ung og første gang, så det måtte jo gå galt. Var på fest hos en kamerat og jeg spydde på det som var å spy på. Jeg husker ikke så mye bortsett fra at jeg ikke kunne se noe og at jeg ikke klarte å gå...  :p

Resten ble jeg bare fortalt dagen etter. De fortalte at jeg hadde spydd over hele sofaen hans, på gulvet og i blomsterbedet. Også hadde jeg skriki og bråka no fælt...  :ohmy:

 

Ikke noe jeg er stolt av dette her nei...  :blush:

Akkurat det samme skjedde med meg en gang i 10. klasse også. Har også klart å drikke nokså mye andre ganger også, noe som har først til spy og faenskap...

hehe dere er ikke alene! det sjedde meg oxo i 10ende! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...