Gå til innhold

Pris på Verbatim 52x CD-R


Anbefalte innlegg

hallo der, jeg lurte på om det er noen forskjell på komplett sine Verbatim 52x CD-R plater og Netshop sine, siden komplett sine koster 301 kroner mens Netshops plater koster 150 kroner (spindel med 100stk på begge).

 

Er altid kjekt med linker

Komlett: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=305954&view=detailed

Netshop: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5601

Endret av Brusfantomet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp har fortsatt priset 25 spindlen til 39,-, totalt med porto og alt kun 0.07 kr dyrere enn netshop hvis den ligger på samme portosats som komplett (70 kr for 100 plater uten oppkrav, som var billigst)

 

Og har du en Elkjøp i nærheten så er det mye å spare. Og eneste forskjell er at du må ha 4 stykker på 25 i stedet for 1 på 100, platene er helt like.

Lenke til kommentar

Når jeg ser nærmere etter så er disse 2 produktene ikke samme produkt. Produsentens varenummer er forskjellig på begge !!?

 

 

kilde verbatim:

 

Komplett sine: Super Azo

DataLifePlus 700MB 52x 100 Pack Spindle Crystal / Super Azo 43430

 

netshop sine: Datalife

DataLife 700MB 48x 100 Pack Spindle Extra Protection 43411

 

elkjøp sine VERBATIM 43432 kan jeg ikke finne på sidene til verbatim ?

er det noen grunn til dette ? utgåtte ?

 

hvilken av de platene fra komplett eller netshop er best ? og kan disse

sammenlignes med de elkjøp har ?

 

http://www.verbatim-europe.com/index/produ...1&article_id=44

 

ser kun to stk produsentens varenr 4343(x) på verbatim (elkjøp)

er disse omtrentlig samme plater grunnet nesten likt nr under super azo?

DataLifePlus 700MB 52x 25 Pack - Retail Spindle Printable / Super Azo 43439

DataLifePlus 700MB 52x 100 Pack Spindle Crystal / Super Azo 43430

Endret av spetter
Lenke til kommentar
Og har du en Elkjøp i nærheten så er det mye å spare. Og eneste forskjell er at du må ha 4 stykker på 25 i stedet for 1 på 100, platene er helt like.

Og dette vet du helt sikkert?

Som jeg skrev tidligere er ikke verbatim platene fra elkjøp (Moser Baer India) spesielt bra i forhold til det man vanligvis forbinder med verbatim (Mitsubishi Chemicals Corp).

Lenke til kommentar
Og har du en Elkjøp i nærheten så er det mye å spare. Og eneste forskjell er at du må ha 4 stykker på 25 i stedet for 1 på 100, platene er helt like.

Og dette vet du helt sikkert?

Som jeg skrev tidligere er ikke verbatim platene fra elkjøp (Moser Baer India) spesielt bra i forhold til det man vanligvis forbinder med verbatim (Mitsubishi Chemicals Corp).

Det står Mitsubishi Chemicals Corp på mine plater som ble kjøpt på elkjøp. Står 8 stk på bordet foran meg nå.

Lenke til kommentar
Det står Mitsubishi Chemicals Corp på mine plater som ble kjøpt på elkjøp. Står 8 stk på bordet foran meg nå.

Er det et av tilbudene de har hatt i forige uke enten 25 pack til 39kr eller 50 pack til 89kr, eller de vanlige verbatim platene til fullpris?

Endret av Bro2
Lenke til kommentar
Det står Mitsubishi Chemicals Corp på mine plater som ble kjøpt på elkjøp. Står 8 stk på bordet foran meg nå.

Er det et av tilbudene de har hatt i forige uke enten 25 pack til 39kr eller 50 pack til 89kr, eller de vanlige verbatim platene til fullpris?

Det er 25stk til 39 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...