Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innvandrer-barn som stjeler på loppemarked...


Anbefalte innlegg

Jeg går i korps, og denne helgen arrangerer vi loppemarked på skolen der jeg bor. Lørdag kveld dro jeg og to venner bort til skolen for å spille basket.

 

Vi spilte en stund, og så hørte vi stemmer borte ved noen av møblene som sto ute.

 

Vi gikk bortover dit, og jammen tror du ikke at noen utenlending-unger hadde demontert noen møbler, bøffa noen sykler, og tatt med seg noe smårask oppi noen sekker?????? :scared:

 

HVEM F*EN BØFFER GREIER FRA ETT LOPPEMARKED DA????

 

Jeg blir bare kvalm og uvel jeg ass.............

 

 

Ikke for å virke rasistisk altså,(for det er jeg nemlig ikke), men fy f*en jeg synes de skal dra dit de kommer fra, Irak eller Iran eller noe lignende, og bli med i en krig de kan dø for eller noe sånt!!

 

De er da for helvette så heldige og få lov til å komme til Norge...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanke være mer enig med dere! hater de her på Strømmen, utenom noen enkelt tilfeller da. HATER de fattige folka som stjeler fra folk, dem tok iPod'en min for noen månder sia! er f*ckings sur enda! HATER dere, HATER DERE! (er ikke rasist, noe Leno kan skrive under på, men de folka her er det ingen som kan like)

Lenke til kommentar

Jeg har vært med å arrangere en del loppemarkeder med speider, fotball etc. og tro meg når jeg sier: Der er IKKE bare innvandrere som stjeler! Når det er sagt; det er helt sykt hvor mye folk stjeler på loppemarkeder! Jeg blir helt skremt når jeg ser hvordan enkelte mennesker oppfører seg bare ting er ekstra billige, og det ikke er sikkerhetsvakter i nærheten.

 

Meningen med dette innlegget var ikke å forsvare de som stjeler. Å stjele er helt forkastelig, uansett om man heter Bongo fra Kongo eller Knut fra Ytre Enebakk.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot innvandrere, men om vi ser på tall, så mener jeg å ha lest i VG at innvandrere sto for 9 av 10 ran.

 

Jeg vet ikke, det er bare det jeg mener å ha lest.

 

EDIT:

Jeg er ingen rasist whatsoever, har faktisk flere veldig gode venner som er såkalte "innvandrere/utlendinger".

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Kjenner mange ikke-norske. Alle er greie - greiere enn de fleste nordmenn jeg kjenner

Kjenner også mange greie utlendinger, men det er ikke å stikke under en stol at det finnes en del utskudd.

Kan nevne noen av utskuddene som har gjort sitt for å sette dårlig lys på de som jeg og du synes er greie:

*Flykaprer med øks fikk nesten et lite passasjerfly til å styrte på tur inn mot Bodø. Link.

*Asylsøker går amok på Finnsnes (Troms) med kniv. Blir lagt inn på Aasgaard Psykiatriske Avd. Slipper ut etter ca. to mnd. for så å løpe til nærmeste barnehage og hoppe rundt med en ny kniv i hånden. Link 1 og link 2

*Bankranet i Stavanger, trenger jeg å si mer? Link.

 

Normenn gjør lovbrudd de og, men en god del av grov kriminaliteten som er i dag er nok desverre kommet ilag med invandrerne. Synd egentlig, ødelegger for alle de andre som ikke er slik.

Skal også nevnes at kulturbakgrunn har mye å si i denne sammenhengen.

Skrev også i en annen tråd om en kinesisk familie jeg kom i kontakt med. Kona hadde søkt asyl her i Norge fordi hun var forfulgt i hjemlandet.

Hun jobbet som journalist i en stor avis i Kina. Grunnen til at hun ble forfulgt var at hun hadde skrevet en artikkel som svertet komuniststyret i Kina. Dette skal vissnok være dødsstraff der nede, alt ettersom hvor grovt det er.

Etter å ha vært i Norge i omlag 2 mnd. fikk familien avslag og ble hjemsendt.

Denne kvinnen er nå død, hun ble tatt imot på flyplassen i Kina, ført i fengsel, fikk dom og ble henrettet.

Virker som om UD prioritere kun de hardeste kriminelle av de som kommer hit til landet. De som kun prøver å skape rettferdighet er det bare å sende hjem. Synd. :cry:

 

 

 

 

Ps. Hvis noen "skriveleif ryttere" leser dette og finner feil, ja så drit i å kommentere det. Dere provoserer meg bare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...