Steina Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) Vi har prøvd: MSN Messenger sin funskjon, men da datt den ene ut hele tiden. TeamSpeak Roger Wilco ventrilo Alle programmene der jeg setter opp server, blir ip'n 192.168.1.175, som er ip'n jeg har til hjemme nettverket.. Vi har også prøvd å joine med www.whatismyip.com ip'n, men får ikke connecta Hvordan skal jeg få pratet over nettet? Endret 23. april 2005 av Steina
So|o Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Bruker Skype til å snakke over nettet. Fungerer fint for meg
H80 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Skype bra til å snakke suger til alt ant Skulle bare mangle, det er jo et ip-telefon-program! Du forventer ikke at det skal være bra til å defragmentere disken din eller spille musikk med. Hva mener du egentlig?
*F* Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Skype bra til å snakke suger til alt ant Skulle bare mangle, det er jo et ip-telefon-program! Du forventer ikke at det skal være bra til å defragmentere disken din eller spille musikk med. Hva mener du egentlig? Mener at msn er bedre å chate med
miCro Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Skype bra til å snakke suger til alt ant Skulle bare mangle, det er jo et ip-telefon-program! Du forventer ikke at det skal være bra til å defragmentere disken din eller spille musikk med. Hva mener du egentlig? Mener at msn er bedre å chate med Hva er det som gjør skype dårligere til å chatte med enn msn messenger? Ikke nok kewle fjortizz funkzjoner?
Marti Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) Du kan også bruke Ventrilo. Er et godt program hvis du skal spille flere sammen, da det har helt grei lydkvalitet og nyttige instillinger. Krever heller ikke mye av linja eller ressurser generelt. Anbefales på det sterkeste. Hvis du ikke skal bruke programmet til gaming, anbefales skype enda sterkere. Det er først og fremst et telefoni program, men man kan fint chatte i tillegg. edit: Så ikke på posten din . Så bare i topic. For å bruke VT må du (burde) joine en VT server. Her er en gratis: Host Microit.no Port 3784 (standard) Du trenger ikke passord. Når du er inne på channelen, joiner du et av rommene som det ikke er passord på. Det samme gjør kameraten din. Edit2: Skrivefeil. Endret 24. april 2005 av Marti
Marti Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Ja jeg skulle tro det. Har virka på meg iallefall.
Steina Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 For å bruke VT må du (burde) joine en VT server. Her er en gratis: Host Microit.no Port 3784 (standard) Du trenger ikke passord. Når du er inne på channelen, joiner du et av rommene som det ikke er passord på. Det samme gjør kameraten din. Hvordan joiner jeg en server da?
toranv Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) Skype er enkel ip telefoni som ikke krever ekspert kunnskaper. Om du har en brannmur skal ikke dette ha noe og si, tror vel egentlig at de fleste er bak en brannmur. Men skype er tingen for ren snakking. Endret 24. april 2005 av toranv
Steina Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Jeg skal bruke det til gaming da.. Trenger bare snakke funksjonen, for jeg har Xfire. Skal teste Skype en dag
Steina Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Men på alle programmene jeg har prøvd, og satt opp server på, så står det "server ip: 192.168.1.175" Hvorfor står det ip'n til hjemmenettverket? Hvorfor står ikke den jeg har mot nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå