Gå til innhold

Ringenes herre hva syns du?


*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har vi diskutert før, men greit nok...

Jeg elsker Ringenes Herre. Jeg elsker boka, og jeg elsker filmene.

Skal man se på RH-filmene som en ren filmatisering av boka, så er de nok ikke bra nok.

Men ser man dem som bare filmer, så er de jo fenomenale.

Ringens Brorskap: 6

To Tårn: 5

Atter En Konge: 6

 

Totalt: 6

 

Beklager, men orker ikke komme med noen utdypende grunn for meningene mine akkurat nå. Er så sliten og sulten og sitter bare her og venter på pizza :p

Lenke til kommentar

tror faktisk ikke at det finnes en slik tråd fra før jeg! :tease: men selv digger jeg ringenes herre! gandalf er jo kulest læl da men...! spør du meg så er 2 tårn best (da tenker jeg film!). har selv ikke lest bøkene eller, jeg har lest hobitten(bra bok!) men skal lese bøkene om noen år tenker jeg!! :yes:

Endret av M.F.
Lenke til kommentar

Det er ikke OK å spamme en tråd man ikke liker/mener er unødvendig slike det ble gjort her. Dersom det finnes andre tråder om emnet kan man gjøre høflig oppmerksom på dette og oppfordre til at diskusjonen fortsetter der. Eventuelt kan man rapportere tråden med begrunnelse og så vil en moderator avgjøre hva som skal skje med den.

 

Bilder slettet. Hold dere til emnet.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle tilføye at selve filmen er BASERT på bøkene. Det betyr at alt som står i boka ikke skjer i filmen.

Selv likte jeg eneren veldig godt, alt annet ble så my dreping og blæh, splætt. Likte de delen om frodo der han gikk, der det faktisk var litt fortelling, ikke bare orke mording! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...