Gå til innhold

Onyxia drept på Ravencrest av Axemen og Tempest

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt, 23. April rundt omkring 00.00-01.00, ble Onyxia drept av Axemen og Tempest på Ravencrest. Tror vi brukte 4-5 forsøk på å ta henne. 3 epics phat og noe annet loot ble droppet. Kl 16.00 23. April så vil hodet henge over gaten i SW :D Bilder kommer etterhvert. For en fantastisk følelse da hun traff bakken :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samme server ja, Axemen og Tempest som Alliance, og Public enemies som Horde. Onyxia falt så og si likt visstnok.

Endret av Sykkel
Skrevet
Trodde det bare fantesen Onyxia jeg. Med en spawn tid på noen dager.. Men det stemmer ikke det da?

det er en instance såvidt jeg vet (har ikke vert der selv) som fungerer som alle andre instancer.

Skrevet (endret)

De som dreper Onyxia blir lagret til en instance, og kan ikke prøve igjen på 6 dager. Skriv /raidinfo ingame for å sjekke.

Edit: slik er det med alle raidinstancer. Etter at man dreper en boss i MoltenCore, blir man lagret til instancen. Jeg vil tro det er 2 grunner til dette. Den ene er for at man skal kunne dele opp arbeidet over flere dager (MC), og også for å forhindre farming.

Endret av Pinnella
Skrevet

Gratulere værtfall, må føles helt utrolig å få tatt Onyxia.

Gleder meg sykt til den dagen jeg får vært med på noe sånt, får sikkert gåsehud når jeg ser/hører hu treffer bakken :blush:

Skrevet
*sukk* er så tårevåt slutt :)

Spesielt han som bærer på barnet mitt :/

Jeg får kribling i ryggen hver gang jeg ser filmen. Jeg må bare innrømme at jeg feller en liten tåre når jeg ser filmen...

Er ikke alle guildene som får en slik mottakelse når de kommer med hodet til Onyxia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...