Gå til innhold

Hvor mange LOST episoder har du sett? *spoilers*


Anbefalte innlegg

En i klassen min påstår at fettern hans har hele sesong 1 og at han har sett Exodus del 3.

Han dreit litt på leggen for jeg spurte hva som skjedde.

Han svarer: «Jeg så bare litt på førsten da..»

Så spør jeg: «Hva skjedde da?»

Han svarer noe idiotisk som: «Jeg så bare når "LOST"-teksten kom opp, altså de 3 første sekundene»

 

Men altså.. "LOST" dukker ikke opp før etter 3-5 minutter.

Når jeg sa det til han ble han stille og stakk :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En i klassen min påstår at fettern hans har hele sesong 1 og at han har sett Exodus del 3.

Han dreit litt på leggen for jeg spurte hva som skjedde.

Han svarer: «Jeg så bare litt på førsten da..»

Så spør jeg: «Hva skjedde da?»

Han svarer noe idiotisk som: «Jeg så bare når "LOST"-teksten kom opp, altså de 3 første sekundene»

 

Men altså.. "LOST" dukker ikke opp før etter 3-5 minutter.

Når jeg sa det til han ble han stille og stakk :!:

:!: heah

Lenke til kommentar

Ja nå har jeg sett siste episode, og hvis det ikke kommer en sesong 2 så føler jeg meg veldig lurt. Hvis ikke det kommer en sesong til så er den TEITESTE serien ever laget. For å si det på en annen måte, etter og ha sett siste episode så sitter man igjen med enda flere spørsmål, da ingen av tingene man har gått og ventet på ble avslørt.

 

SPOILER!!! IKKE LES DETTE!!!! Leses på eget ansvar ;)

 

Ok, de fikk opp den derre luken til slutt og man fikk se at det gikk en "stige" langt nedover, sønnen til han, unnskyld uttrykket negern (husker ikke navnet) ble kidnappet fra flåten, folkene som kidnappet sønnen sprang båten. Altså faren og de 2 andre høyst sansyneligvis drukner, han ene ble t.o.m skudd hvis jeg så riktig.

 

For å si det slik, dette føltes ikke som noe serie slutt i hvertfall :no: Håper for guds skyld det kommer en sesong til.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Ja nå har jeg sett siste episode, og hvis det ikke kommer en sesong 2 så føler jeg meg veldig lurt. Hvis ikke det kommer en sesong til så er den TEITESTE serien ever laget. For å si det på en annen måte, etter og ha sett siste episode så sitter man igjen med enda flere spørsmål, da ingen av tingene man har gått og ventet på ble avslørt.

at det kommer en sesong to er bekreftet for lenge siden. håper bare det ikke tar så lang tid, men blir vel ikke før til høsten...

 

fy faen jeg håper ikke det kommer en sesong tre altså. vil ha svar!

Lenke til kommentar
Altså faren og de 2 andre høyst sansyneligvis drukner, han ene ble t.o.m skudd hvis jeg så riktig.

*Spoiler-alert*

 

Det jeg syns er merkelig er at det var nettopp skuespilleren som spiller Michael som jeg har sett fortelle om sesong 2... Ergo vil jeg jo tro at han skal være med i den også....Og da FATTER jeg ikke hvordan han skal kunne klare å overleve når raftet deres ble sprengt i filler :hmm:

 

Har forresten hørt at sesong 2 skal komme i september. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Det jeg syns er merkelig er at det var nettopp skuespilleren som spiller Michael som jeg har sett fortelle om sesong 2... Ergo vil jeg jo tro at han skal være med i den også....Og da FATTER jeg ikke hvordan han skal kunne klare å overleve når raftet deres ble sprengt i filler :hmm:

De ender sikkert opp på øya igjen.. Slitne, utmattet og utsultet.

Lenke til kommentar

Det jeg syns er merkelig er at det var nettopp skuespilleren som spiller Michael som jeg har sett fortelle om sesong 2... Ergo vil jeg jo tro at han skal være med i den også....Og da FATTER jeg ikke hvordan han skal kunne klare å overleve når raftet deres ble sprengt i filler :hmm:

 

Har forresten hørt at sesong 2 skal komme i september. Gleder meg :)

ja han er nå hvertfall med i første episode. regner med at vi får se de ligge og flyte litt i vannet der og klamre seg til vrakrestene. :)

 

tviler på at han dør, han driver nok til land en annen plass på øya tipper jeg, eller ei annen øy i nærheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...