dimdal Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jada jada, dette er ikke en tråd for å skryte av å ha møtt GM eller noe sånt. Uansett, jeg kontaktet GM i forbindelse med noe problemer jeg hadde, og etter å ha løst problemet spurte jeg den hyggelige karen om jeg kunne få spørre han enda et spørsmål; "Do you guys have neat robes?" Det står nemlig i WoW manualen at GMs har fete robes som ikke er tilgjengelige for players, så jeg var veldig nyskjerrig på å se denne.. Jeg fikk som svar tilbake at "Yes, they are some of the finest designed by the best engineers in Azeroth" ... ok tenkte jeg.. dette vil jeg se.. : "Can you spawn at my location any time?" å vips.. Tenkte bare det kunne være morsomt for dere andre som ikke har sett GMs å se en.. er jo ikke så ofte man får kontakt med dem akkurat, og enda verre å få dem til å vise seg..
Nitrius Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hehe artig, tenkt det alt hva GM's og sånt egentlig kunne gjort en tulling som skaffer seg jobb som en GM bare får å lage bråk på servern det hadde tatt seg ut. Men viste ikke at det gikk ann å møte på selve charactern til GM's i spillet så dette var artig å se
Vt-iversen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hehe... sett at WoW er en verden, så er jo GM's GUD! Har tenkt tanken selv om hvor komisk det hadde vært om en GM bare hadde gått amok! Eller begynt å dele ut alle epic armor-sets, våpen, mounts og $$$ til samtlige på den ene siden.
Jan Åge Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tenk hvis det kom noen alliance å ganket dere ^^
mbskywalker Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tenk hvis det kom noen alliance å ganket dere ^^ Han hadde sikkert brukt blink selv som en undead-paladin
Enceladus Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hahaha, dritkult. Og han bare dukket opp forran deg når du spurte han! ha ha ha så morsomt :!: Dette er jo nesten som å møte en eller annen Gud eller magisk skapning i spillet.
dimdal Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Han var forresten en lvl 60 undead warrior.. så GMs kan visst ha klasse og level Dere skulle sett når han stakk igjen; Han snudde seg, gikk tre skritt fra meg, og forsvant i løse luften... freaky
MysticoN Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 HaHa det hadde vert så morro vist det hadde kommet en lvl 45 allinace for å drepe deg, men så hadde GM drept han:) SÅ morro..... Horde og GM må stå sammen mot alliance:p lol
dimdal Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 HaHa det hadde vert så morro vist det hadde kommet en lvl 45 allinace for å drepe deg, men så hadde GM drept han:) SÅ morro..... Horde og GM må stå sammen mot alliance:p lol Hehe, ja men det finnes ikke noe alliance som er noe særlig høyere level enn meg på Sylvanas men hadde vært morro ja! :!:
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 O_O Utrolig. Han skal jeg ganke Hvor møtte du han?
darkness| Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Han var forresten en lvl 60 undead warrior.. så GMs kan visst ha klasse og level Dere skulle sett når han stakk igjen; Han snudde seg, gikk tre skritt fra meg, og forsvant i løse luften... freaky Kan ikke alle gjøre slik da hvis de logger ut?
dimdal Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Kan ikke alle gjøre slik da hvis de logger ut? Nei da sitter du vel ned.. men det så ut som en ferdig animasjon, og den var ganske imponerende også Jeg blir imponert av lite kanskje men..
dimdal Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Hvor møtte du han? The open plains of the beautiful Arathi Highlands my mate.
darkness| Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hehe Høres gøy ut dette. Må være kult å være GM
Fury Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Sørem og, du skulle ha skyndet deg og trykt "Inspect". Kan aldri vite hva GM's labber rundt med av uber items
Smog125 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 For noe par dager siden dukket det opp en fra GM i Tanaris i en av burene der. hehe, hadde 6 armor på chest armoren :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå