Hr. Jenssen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Gamespy har nå kommet med en skikkelig fin sniktitt angående San Andreas for PC! Les artikkelen her! For de som ikke vet det, GTA San Andreas blir utgitt i Norge (og Europa) 10. Juni. Endret 25. april 2005 av MeTa][iC
Hr. Jenssen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Tydelig vis er det ikke så mange som gleder seg like mye til San Andreas som meg... Anyways, jeg tillater meg å legge ut maskinvare kravene til San Andreas: Minimum Operating System: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon Video Card: NVIDIA GeForce™ or ATI Radeon™ 7000 or higher CD-ROM: 4X or Faster RAM: 256 MB RAM -------------------------------------------------------------------------- Recommended Operating System: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200 Video Card: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Som dere ser, er kravene bare litt høyere enn Vice City's krav. Dette er jo positivt, for et slikt spill skal egentlig ikke ha så alt for god (og krevende) grafikk, for da går det bare hakkete. Gleder meg sykt!
P-in-P Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg gleder meg 7. Juni, det er neimen ikke lenge til...
Hr. Jenssen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Jeg gleder meg 7. Juni, det er neimen ikke lenge til... Det er utgivelses datoen for USA. Det kommer til Norge LEEEEENGE ETTER! Neida, det kommer 10. Juni. Men som du sier, det er sannelig ikke lenge til!
royale Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 [iC' date=24/04/2005 : 21:34] Tydelig vis er det ikke så mange som gleder seg like mye til San Andreas som meg... Jeg gleder meg! Kommer til å bli knall!
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Noen som har hørt noe om multiplayer? MTA: VC gjorde jo en fin jobb på Vice City, men hadde vært trivlig med offesiell multiplayer.
Hr. Jenssen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 De har ikke kommet med noen offentlig uttalelse om noe multiplayer. Tviler egentlig på at de gjør det, men det er jo lov å håpe! BTW: Synes tiden er inne for en multiplayer for GTA-serien atter en gang, for grunnen til at Multiplayer tidligere ikke har vært mulig, var hovedsaklig fordi det kom til å kreve for mye av PC'en (+ ekstra arbeid for utvikler, osv). Men nå er jo GTA-grafikken ganske utdatert, så nå skulle det absolutt ikke gå så hakkete på dagens PC'er. Men om det ikke kommer en offentlig, en, så frykt ikke! MTA har allerede sagt at de vil fortsette sitt gode arbeid med San Andreas, og at de har utviklet seg betydelig, så selv de første beta'ene skal ha et rimelig lavt bug-nivå!
SGE7000 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Wohooo!!! Det her har jeg gledet meg til siden sist høst =) Blir det multiplayer kommer jeg definitivt til å kjøpe det hvis ikke, så *kremt* skaffer jeg meg det EDIT: noen som har peiling på om san andreas kommer til å være mest "egnet" for nvidia eller ati? Endret 25. april 2005 av SGE7000
Hr. Jenssen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Tror egentlig ikke det egner seg bedre for èn av dem. Kan i allefall ikke huske at Vice hadde noe slikt.
Elendil Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 EDIT: noen som har peiling på om san andreas kommer til å være mest "egnet" for nvidia eller ati? Vis det eine hadde egna seg bedre enn det andre så hadde det blitt minimalt med merkbar forskjell på ytelse uansett.
Martin A. Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Nja, gleder meg ikke noe spesielt. Har runna det på PS2, så det v ar det liksom. Og, jeg liker helst å spille slike spille på PS2, i stede for data
mushi Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 (endret) Gta 2 var jo genialt i multiplayer, blir mye å syncronisere i nettverk da, når du skal ha med alle bilene og a.i. er nok det de sliter med i rockstar. mta er det jo bare spillere, blir litt for tomt i byen da (rett og slett for stort). Endret 27. april 2005 av mushi
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Nå var vel iallefall Vice City delt opp med ørsmå loadinger når man tok broen over til andre siden av byen, men det er som du sier utrolig mye info som må fly over nettverket. Men alikevel så burde jo en dedikert server løsning klart å dratt dette, man sitter jo trossalt på maskiner som har hav av prosessorkraft nå.
SGE7000 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Nå var vel iallefall Vice City delt opp med ørsmå loadinger når man tok broen over til andre siden av byen, men det er som du sier utrolig mye info som må fly over nettverket. Men alikevel så burde jo en dedikert server løsning klart å dratt dette, man sitter jo trossalt på maskiner som har hav av prosessorkraft nå. saken er den at bilene som du ser fortsetter ikke å kjøre rundt overalt... i vice city, kunne du ikke finne igjen en bil hvis den hadde kjørt langt nok unna, akkurat det her må vel gjøre at multiplayer med npc's kan bli litt vanskelig, da alle folk og biler overalt må "eksistere" konstant
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Hvem sier at de må eksistere over alt? Husk at spill utviklere er de som LAGER et spill (fra scratch). så jeg tror nok at en eller annen kan klare å finne frem tryllestaven, og gjøre det om, slik at NPC'ene bare er hvor folk oppholder seg.
Neptun_ Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 (endret) Maskinkravene var lavere enn det jeg trodde de skulle være. Blir nok SA på PC til meg fra meg. wolfenkill: 7. Juni Endret 27. april 2005 av Neptun_
porcelaiN Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg hadde forventet mye høyere maskinkrav. Dette skal bli bra!
Elendil Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 (endret) Ka blir prisen sånn cirka? Glede meg (WEEEEE) http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&nav=10504 Endret 1. mai 2005 av zefler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå