Gå til innhold

PvP honor systemet - kommer det til å bli kaos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flax jeg spiller på PvE server da... Er horde selv og forholdet er 1:3 (Horde:Alliance) så det blir nok å plukke på alikevel siden de raider hele tiden.

Glad jeg er mage siden de er de eneste som lett tar pally's med counterspell under heal

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg skjønner virkelig ikke hva som går av amerikanerne, sitti å lest en god del igjennom denne tråden: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...s=new&tmp=1#new

Og må si av en eller annen grunn blir jeg virkelig veldig "sur" eller hva jeg skal si, jeg begynner virkelig å bli sjuk all denne sytingen, og vis vi nå plutselig hadde fått vite at europa f.eks ikke ville fått PvP Honor systemet implentert på grunn av masse klaging fra amerikanerne ja da hadde jeg virkelig gått i taket.

Vet ikke helt hvordan jeg skal utrykke meg men skulle tro at amerikanerne har sinnsykt med dårlig tid, det syter å griner over at PvP honor systemet er bare en stor "ganke fest" ååå jeg blir så lei, systemet har jo bare vært ute i 1-2 dager jo for svarte.

Syns heller det forbaskede amerkianerne skulle latt Blizzard fått litt pusterom å heller fått gjort det de skal gjøre å overvåke dette her, og ettervært så vil ting bli fiksa på og det vil bli bedre(les: det vil bli bedre) over tid, det blir kansje ikke perfekt men jeg er 110% sikker på at sånn som det er nå i starten er sånn det vil være på PvP server i mange år fremover.

Nei blir helt opprørt av alt dette tullet her, kan ikke de som misliker dette bare spille på en PvE server eller slutte istede så det kunne blitt litt mindre syting.

Skrevet

De som poster på forumet er Blizzards community. Spillerene. Får honorsystemet slakt fra spillerene, så må Blizzard gjøre noe.

Man klager og syter ikke uten grunn. Mange hadde gledet seg til dette, og ble veldig skuffet.

Toxicman; hva om du heller slutter å lese sytetråder hvis det plager deg sånn?

Skrevet

Quote :

"woah now, dont everyone all flip out at once or anything.. its the first friggin day, everyone knew it was going to be like this.. now that honor is in, raid raid raid.. but its the 2-3 man groups who will get more honor then the raids.. not rogues ganking people who are half dead, not 40 man raid groups rolling everything

everyone just wants to see the 'honorable kill' pop on their screen. It'll die down within a week, and everything will be back to normal this time next month.. Honor will do what it intended, to reward players for defending their territory (TM & SS for example) and raiding their enemy. Also for KOS behavior when groups are leveling in the same area.

within two weeks the top ten topics will be "Best PVP Class" "xxx job ownage" and "Nerf nerf nerf" again.. "

------------

Enig med han jeg ..

Skrevet

Nimzo, det er nettopp det de gjør. Ikke kun på PvP discussion forumet, men på ALLE forumene på blizzard.com leser du KUN syting. Hver gang jeg tar en titt innom spør jeg meg selv hvorfor de spiller.

Skrevet

Hm, på meg virker det som om honor-rewardene mer skal fungere som en gulrot for spillere som allerede har nådd level 60, fått alle items i settet de vil ha, epic mount osv, og med andre ord forlenge tiden de gidder å betale månedsavgift, heller enn noe som skal få vekk feige kills. Man taper jo fortsatt ingenting annet enn tid på å gå i n00b-land og gruse alle som kommer i ens vei, får ikke noe dishonor.

Skrevet
Nimzo, det er nettopp det de gjør. Ikke kun på PvP discussion forumet, men på ALLE forumene på blizzard.com leser du KUN syting. Hver gang jeg tar en titt innom spør jeg meg selv hvorfor de spiller.

Vil ikke du også få verdi for pengene dine? Når du har investert flere hundre i et spill, og betaler 100,- måneden, så forventer du å få et bra produkt igjen. Disse menneskene føler seg snytt, at det har vært bortkastet tid og penger å satse på PvP. Da er det ikke rart om man gjør sine meninger kjent på forumet.

Skrevet

Vil ikke du også få verdi for pengene dine? Når du har investert flere hundre i et spill, og betaler 100,- måneden, så forventer du å få et bra produkt igjen. Disse menneskene føler seg snytt, at det har vært bortkastet tid og penger å satse på PvP. Da er det ikke rart om man gjør sine meninger kjent på forumet.

Jeg betaler for spillet og jeg for betalt for det jeg betaler får faktisk enda mer, syns blizzard gjør en strålende job, husk dette spillet har blitt det mest populære? mmorpg spillet bare på noen månder, og ting kommer ikke til å bli perfekt uansett det viste all før de startet å spille.

Og ja jeg kan slutte å lese all syte postene, men det er vansklig, liker å lese hva som skjer på det amerikanse realmsene, og noen ganger får jeg en god latter også, men nå etter Honor systemet kom har det blitt litt for mye, er ikke noe vits å syte med en gang etter det har vært ute, folk vet og viste at det kom til å bli problemer sånn er det altid.

Ro dere heller ned prøv å kos dere og ettervært vil ting bli bedre, sytingen hjelper ikke noe, jeg er 110% sikker på at blizzard vet hva dem driver med her.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

:w00t: Glad jeg har mine 60 på PvE men synd at min druid vil lide stort *cry*

Hvordan virker dette systemet? Hvis du er i gruppe med 5 så kan du drepe alle som er low levels og får honor points men ikke hvis du gjør dette solo?

Skrevet

Jeg tror alle skal vente til fredag, slik at vi alle for testet det selv, og ikke høre på whinende amerikanere som skal ha alt på sølvfat. Det er opp til oss å vurdere systemet, og vi vet ingen ting om det blir slik i europa også...

Veldig enig i det ToxicMan sier!

Skrevet
De som poster på forumet er Blizzards community. Spillerene. Får honorsystemet slakt fra spillerene, så må Blizzard gjøre noe.

Man klager og syter ikke uten grunn. Mange hadde gledet seg til dette, og ble veldig skuffet.

Toxicman; hva om du heller slutter å lese sytetråder hvis det plager deg sånn?

Jo, hvis vi skal tro de fleste forums gjengerne på US forumet så er alle klassene "overpowered" eller "over-nerfed". PvP Honor systemet hadde vært den værste oppfinnelsen på kloden, og selve spillet totalt ubrukelig for underholdning.

Mange tråder er også omtrentlig en motsigelse mot alle andres negative meninger. Noen må kanskje være sann? Problemet er å finne den....

Skrevet

mange som har trodd det på grunn av det misvisende "Honour system" navnet.. dette har ingenting med ære å gjøre. Dette har bare med å sørge for at lvl 55+ folk skal ha en grunn til å fortsette å spille. Å tro noe annet er naivt...

Skrevet

Det burde ha gått an å slå av PvP på en PvP-server når man skal gjøre solo-quests i contested area. Nå går det som regel greit å bare løpe rett forbi en fra den motsatte alliansen, uten at den personen dreper deg. Hvem gidder vel, når man er et party på 5 level 45, å drepe èn level 35 som har hårfint lite liv igjen når han holder på med et quest (og ville akkuart greid det om ingen kom i veien). Det er IRRITERENDE, og PvP-sytemet vil øke slikt.

Det som sikkert ville ha gjort seg, var å innføre ekstra poeng hvis en horde og en alliance tok et eller annet duel-modus greir på hverandre. Vet ikke jeg....

Ellers hadde det vært kjekt om disshonored-kills ga minus poeng som det svei, og at honor--disshonor tar hensyn til gruppe størrelsen.

Skrevet

åååå, Har gledet meg ganske bra til Honour systemet en stund nå, gleder meg som faen, er selv en Gnome Warlock på lvl 42 og tror jeg kommer til å bli ganske utsatt pga Gnomes are ganske gøyale å drepe og at Warlocks ikke akkuratt er verdens mestere i PvP. Men jeg tar det som en utfordring. Øvelse gjør mester, og jeg driter i om jeg har en class som er svak i PvP, det gjør det bare mer spennende (eller mindre)... er enig i at ganking er noe dritt, men hvilken glede man får av å ganke tilbake :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...