FpsStu Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hehe, joa... Men Hadde ikke gjort meg noe å få +20% damage, +20% defense eller.no
nonlocality Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Hadde vært jævlig feigt om de som betalte litt ekstra fikk en fordel i kamp da.. Pass på ordbruket. Og ps: de som betaler "litt ekstra" vil få fordeler i kamp uansett, med tanke på expantion pack`s .... ..... Endret 26. april 2005 av -Dreamer-
Morfiril Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Tar jeg feil no? Når det kommer ut expansion packs så kan man spille selv om man ikke har kjøpt expansion packen? Eventuelt, noen områder er låst for de som ikke har kjøpt den og nye raser og våpen er kun åpen for de med expansion. De uten expansion kan spille sammen med de som har expansion?
Chasseur Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Det er ihvertfall slik jeg har forstått det. Men så forstår jo ikke jeg alt heller da BTW, innholdet i Collectior's Edition. Det med fet skrift er med i vanlig. Klipp ut og lim inn fra deres suppport sider: Game Discs: 2 CDs in a Jewel Case Guild Wars Manual: 144 pages of information GW Art Book; Hardcover: 128 pages Guild Wars Soundtrack CD: Music by British Academy Award winner Jeremy Soule GW Logitech Internet Chat Headset; Headphones and Microphone TeamSpeak (Speakeasy) Software installation disc (for use in in-game voice chat system) Quick Reference Card: Full color; Keyboard layout and key mapping Guild Wars Installation Information Sheet TeamSpeak Installation Instructions Så veit dere det! EDIT: Noen som vet om noen alternative sider og laste end videone, jeg fåkke lasta ned fra dems sider.. Endret 26. april 2005 av LordZyfeX
sirLavos Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Du kan fortsatt spille spillet selv om du ikke kjøper expansions. Når du kjøper en expansion, vil du få tilgang til flere områder, skills, classes osv. Du kan fortsatt spille med personer som ikke har kjøpt expansionen, men kun i områder som de også har tilgang til (altså de originale områdene). Når det etter hvert blir flere expansions tilgjengelig (fortsatt lenge til den tid...) kan du kjøpe de expansionsene du har lyst på - du trenger ikke kjøpe alle. Men for hver du kjøper vil du få tilgang til nye områder, skills, osv osv knyttet til den aktuelle expansionen. Og i teorien skal ikke expansions gi noen direkte fordel i kamp - så klart vil de som kjøper alle expansions ha flere klasser og skills å velge mellom (kan jo kanskje kalles en fordel) men nye klasser og skills skal ikke være "overpowered" i forhold til de originale. Det høres ganske ambisiøst ut, så det blir spennende å se hvordan det funker i praksis.
Chasseur Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 men jeg vil tro at de nye klassene enten blir for dårlig, eller altfor bra, men litt patching fikser dette. Spesielt på grunn av en genialt måte å patche spiller på.
Morfiril Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 I morgen kommer boksen i butikken, trallalalalaaaa
TRS Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Spesielt på grunn av en genialt måte å patche spiller på. så sant så sant. Etter hva jeg har fått med meg så er det verste som kan skje at man må restarte klienten
Chasseur Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Oh noes? Må jeg starte guildwars innimellom! Nei, da boikotter jeg det spillet.. .. *Ringe spaceworld og sjekke om de vet om de får CE, og om jeg kan preordre det..*
Sloth_lien Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hyyyl! Pre- order keyen min er ute av drift! Bare å vente på post fra danmark da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå