Norts Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Vet noen om noen hurtige måter jeg kan få revered status i Darnassus? Kunne tenke meg NE tigeren som human.
Irons Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Samme som jeg skal det, ta quester i ashenvale/stonetalon/darkshore og teldrasil det da :|
arlion Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 pluss at man må ha exalted ikke reverd dette er vel for tiden nesten umulig da man må ta absolut alle questene som gir avor i darnassus, alt av quests som dropper etc, er ikke umulig men blir ikke lett. Exalted kommer etter reverd som igjen kommer etter honored.
Qwert123 Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 han får jo sånn Diplomacy 10% faction point gain blir det ikke lettere siden da? siden han er human.
Norts Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 haha, trodde ikke det var så vanskelig. Får se hva det ender med da, til nå har jeg gått frem og tilbake med morrowgrain, som jeg får en del honored av.
chokke Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 eller ta repeat quest, som å gi en fyr så mange av ditt som du kan grinde. Som den gnomen med hest.
Bamse_ Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Nå tok det jo noen måneder før den gnomen hadde hest da..
MrLee Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 stikk til teldrassil på første lvl og start newbie questa der fra første level... og fortsett å gjøre NElf relaterte quests hele tida...
Exeter Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg har sånn "Reverd" i SW hva betyr egentlig det, bare billiger mount eller er det andre ting?
MrLee Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 tror ikke du får noe over de 10% du for for honoured? får muligens mulighet til å gjøre mer human spesifikke quests hvis du er en annen rase? o.l.?
Norts Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Satser på morrowgrain frem og tilbake, håpe på å få noen darnassus quest innimellom. Kunne kanskje satset på en del grå Q der, men høres kjedelig ut.
Acurus Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Tror det er to repeat quest for darnasuss. De ligger på lvl 50+ Men det er mulig. såg et innlegg på wow.europe.com der det var en human som hadde fått tiger. Men han hadde spilt stygg mye!!
SilverCRX Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Bare så det er sagt: Gjør du "grå" quest for en faksjon vil du få minimal rep gain. Er de derimot beregnet for din level, vil du få mye mer.
Shicca Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Så trist som Darnassus er, så burde man nesten få bonus bare for å gidde å traske dit. Er jo heldig om jeg finner en spiller til i byen. Helt øde.
neb Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 spørs hvilken server du spiller på. På silvermoon er det overflow av NE, og mange spillere i darnassus. På sunstrider er det rimelig øde der. tok turen dit for 1-2 dager siden.
MrLee Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 det er helt øde der.. de bør implementere et AH eller no slikt der... for å få litt mer aktivitet... eller noe annet som er Dar Spesifikt slik at IF har AH, Dar har X og Stormwind har Y... da er/vil det bli litt grunn til å besøke alle byene...få litt aktivitet og senke lagg på IF litt
MindTooth Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Dette har jeg hatt som en idé lenge, men det er da nesten umulig... Men hvis du så får det til, gi meg gjerne en guide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå