Gå til innhold

Hvordan lage napalm?


Booter

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan jeg kan lage en enkel og grei napalm for å bruke til å brenne noe tungbrennt? Har hørt mye rart om vaselin og bensin og voks og diesel, men ikke testet noe.

 

Skal ikke ha noe inferno og voldsomt flammehav, men en høy tempratur som holdes til det er nedbrennt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvordan jeg kan lage en enkel og grei napalm for å bruke til å brenne noe tungbrennt? Har hørt mye rart om vaselin og bensin og voks og diesel, men ikke testet noe.

 

Skal ikke ha noe inferno og voldsomt flammehav, men en høy tempratur som holdes til det er nedbrennt.

Hehe, er du satanist? Hvilken kirke er det du har tenkt å brenne ned? (spøk) :p

 

Vet ikke napalm. Eneste jeg kan er sprengstoff. :thumbup:

Lenke til kommentar

Napalm, rent bortsett fra de uhyggelige krigshendelser vi forbinder med det, er ikke noe leketøy. Jeg hadde en kamerat på skolen som stadig eksperimenterte med slikt, og som har sykehusjournaler til å bevitne det.

 

Recipes for crude napalm-like substances are commonly circulated on the Internet. These typically purport to produce a thickened gasoline-based substance using soap or polystyrene as a jellying agent. The methods described for producing such a substance are often dangerous, as is its use (due to flammability, adhesiveness, and poisonous fumes from burning polystyrene).

Anbefaler sterkt at du heller kontakter folk som selger slikt og får tak i et godkjent stoff til formålet.

 

Denne stenges, da vi nødig vil være delaktig i medvirkning til personskade...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...