Gå til innhold

Sanger baklengs.. sykt


irio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De eneste jeg helt ærlig tror er ment å være der, sett bort fra de to åpenbare er vel Stairway to Heaven og My Name Is..

 

De andre kan høres ut som hva som helst hvis du har teksten foran deg. Spesielt Yoko Ono sin og Another One Bites the dust. Selv om sangen til Yoko var litt urovekkende :/

Lenke til kommentar
De eneste jeg helt ærlig tror er ment å være der, sett bort fra de to åpenbare er vel Stairway to Heaven og My Name Is..

 

De andre kan høres ut som hva som helst hvis du har teksten foran deg. Spesielt Yoko Ono sin og Another One Bites the dust. Selv om sangen til Yoko var litt urovekkende :/

stairway to heaven er jo bullshit og da.

Lenke til kommentar

jeg visste om en side hvor man fant skjulte beskjeder i reverse.

 

F.eks:

Talen til Armstrong på månen. Den "One small step for man, one giant leap for mankind" eller noe sånt. I reverse hørte man: "Man will spacewalk".. ..freaky!

 

En annen var repporteren under TV seansen til J.F.Kennedys motorparade. Mens han (repporteren) drev å snakket om motorparaden og mens kameraene var fokusert på Kennedys karbriole så ble jo, som alle vet, Kennedy skutt med headshot! Da snakker repporteren om hendelsen live..han sa dette baklengs:

 

"He's shot bad. Hold it. Try and look up."

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...