Gå til innhold

Sanger baklengs.. sykt


irio

Anbefalte innlegg

De eneste jeg helt ærlig tror er ment å være der, sett bort fra de to åpenbare er vel Stairway to Heaven og My Name Is..

 

De andre kan høres ut som hva som helst hvis du har teksten foran deg. Spesielt Yoko Ono sin og Another One Bites the dust. Selv om sangen til Yoko var litt urovekkende :/

stairway to heaven er jo bullshit og da.

nei!

 

hvordan da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De eneste jeg helt ærlig tror er ment å være der, sett bort fra de to åpenbare er vel Stairway to Heaven og My Name Is..

 

De andre kan høres ut som hva som helst hvis du har teksten foran deg. Spesielt Yoko Ono sin og Another One Bites the dust. Selv om sangen til Yoko var litt urovekkende :/

stairway to heaven er jo bullshit og da.

Stairway To Heaven backmaskingen er så omdiskutert at jeg nekter å tro at den er falsk. Jimmy Page var en syk mann, om enn et geni, og det er mange bevis på at han har vært i assosiasjon med den sataniske kirken.

 

For øvrig - enda mer godsaker, folkens!

 

http://www.geocities.com/muslimtruth/backmasking.html

Lenke til kommentar
Beatles: Paul is dead man. Miss him, miss him, miss him.  :ermm:

Æsj, det var ekkelt.

Den er fra perioden det faktisk gikk rykter om at Paul var død. Andre ting er "Abby Road"-coveret, og Sgt. Pepper-starten. "Let me introduce to you, the one and only Billy Shears!" Billy Shears var mannen som vant en McCartney-look alike-konkurranse.

Lenke til kommentar

Men den med Paul Mcartney var jo planlagt da. John Lennon var flink til å ta med sånne ting. Som på slutten av Sgt.Pepper er det jo masse samplede lyder av litt forskjellig som danner et rot uten like. I 5 sekunder eller noe er det en lang tone på et frekvensområde som vi ikke kan høre.

Men prøv å spill det til en hund! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...