asad Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg hater deg asad. Med hele mitt hjerte. Spiller heldigvis ikke på BB. ^^ Og du har ikke hørt halvparten engang. Var på jakt i WS for noen dager siden,ganka en prest 1 gang. ( Jeg angriper dem gjerne mens de fighter selv, men også når de er på fullt liv, stun lock fungerer genialt ) Campa han 3 ganger, fyren venta 30 min før han spawna den 3 gangen. Jeg ventet. Han spawna og ridde av gårde, trodde han var trygg. Men jeg fulgte etter han til han stoppa, ganka han igjen og igjen, til han hentet noen kompiser. Ahh. good times, good times. PS Det hender jeg hjelper horde med mobs og da Men hvis de ikke takker, eller /hail`er meg, slakter jeg dem.
Ol'H Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Nå har du bedt meg holde kjeft, kalt meg idiot og nå anklager meg for å lyve. Så nå stopper jeg og diskutere med deg siden jeg er så forbanna trangsynt. Eid. Seriøst, noen mennesker klager over noe som foregår kun på PvP servere mens det ikke foregår på PvE servere. Disse menneskene velger å spille på PvP og klage fordi de ikke tåler nature of PvP. Hvorfor piner de seg selv? Hvorfor spiller de ikke på en PvE server der de slipper å oppleve det de liker så lite, de ville samtidig skånt mange andre for deres unødvendige frustrasjon. Jeg er nøytral, jeg blir ikke ganket og jeg ganker ikke, jeg ser hvordan forholdene faktisk er på WoW-serverene, jeg lever ikke i en "what if" sulleverden. Fakta er at ganking forekommer på alle PvP-servere men ikke på noen PvE-servere. Dette er det ingenting noen av dere kan gjøre noe med. Deal with it. Ærlig talt det er flere faktorer jeg liker med PvP, at jeg blir ganket et par ganger gjør meg ikke stort. Det er corpse camping og folk som faktisk har ganking som hobby som plager meg. Blir bare oppgitt over hvor meningsløst det er. Går ikke over til Pve kun fordi jeg ikke liker corpse camping. Det er f.eks flere raids på pvp servere, å hele vennekretsen min spiller pvp. Pluss at jeg liker en hederlig fight over f.eks en kiste eller to. I tillegg er det den kalde krigen som hele tiden oppstår når man møter en horde som er ca samme lvl og tar /wave til deg. Å man tenker "er denne kisn grei eller skal han stabbe meg i ryggen så snart jeg angriper en mob". Å hvis han da gjør det så hyler jeg ikke og skriker over det, men tar kanskje hevn. Det jeg ikke gjør er og kontakte guildet så vi kan corpse campe han i en halv time. For slike ting forsurer hele spillopplevelsen i tillegg har jeg null utbytte av det.
Tåkefyrste Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Seriøst, noen mennesker klager over noe som foregår kun på PvP servere mens det ikke foregår på PvE servere. Disse menneskene velger å spille på PvP og klage fordi de ikke tåler nature of PvP. Hvorfor piner de seg selv? Hvorfor spiller de ikke på en PvE server der de slipper å oppleve det de liker så lite, de ville samtidig skånt mange andre for deres unødvendige frustrasjon. Er det ufattelig vanskelig å skjønne at det er flere forskjeller mellom PvP og PvE servere enn Ganking?? For meg så er spenningen ved å queste i contested territory så morsom at jeg holder meg på PvP servere til tross for all gankingen. Man må da for pokker ikke bytte server fordi man ikke liker visse elementer ved PvP.
Bautastein Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Seriøst, noen mennesker klager over noe som foregår kun på PvP servere mens det ikke foregår på PvE servere. Disse menneskene velger å spille på PvP og klage fordi de ikke tåler nature of PvP. Hvorfor piner de seg selv? Hvorfor spiller de ikke på en PvE server der de slipper å oppleve det de liker så lite, de ville samtidig skånt mange andre for deres unødvendige frustrasjon. Er det ufattelig vanskelig å skjønne at det er flere forskjeller mellom PvP og PvE servere enn Ganking?? For meg så er spenningen ved å queste i contested territory så morsom at jeg holder meg på PvP servere til tross for all gankingen. Man må da for pokker ikke bytte server fordi man ikke liker visse elementer ved PvP. Enig. Er utrolig lei alle de som sier "Har du noe imot ganking, spill PvE". Jeg elsker PvP-servere og spenningen med å drepe folk som er ca lik lvl. Jeg aksepterer at folk ganker, men skjønner meg ikke på det, er bare tragisk. 0 utfordring = 0 moro. Hvor gammel er du egentlig asad? Endret 21. april 2005 av Pinglebolle
Nimzo Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det er mange måter å få status på i spill som WoW. I asad sitt tilfelle, og gankere/corpsecampere generellt, så er det status å få andre mest mulig forbannet og å være den beste grieferen av dem alle. Istedetfor historier om store raid og velykkede dueller, er det historien om han idioten som nektet å gi seg, som prøvde å prøvde igjen og igjen. Uheldigvis er dette å regne som endel av spillet. Slikt forekommer på en PvP server. De har helt rett når de sier at om du ikke tåler steken, så ikke bli med på leken. For å ødelegge for dem er beste taktikken å ikke la seg provosere. Blir du corpsecampet? Logg ut og ta en pause. Forhåpentligvis sitter idioten og venter i timesvis i håpet om å ta deg engang til. Ikke gi ham den gleden. Griefere får rett og slett et kick utav å ødelegge for andre. Når de vet at den andre personen nå er forbannet eller lei seg, så får de en "hard on" i buksa og storkoser seg. Jeg vil ikke begynne å spekulere i hva slags personer som får kick ut av slikt.. Normale mennesker får samme følelsen når de hjelper andre ingame, og vet at de har gjort et annet menneske glad om det så er bare noen få sekunder. Vi vil aldri kunne forstå disse menneskene, like lite som de noengang vil forstå oss. Utdrag fra en artikkel skrevet om griefere: Griefers are the bane of the MMORPG. They exist solely to ruin the experience for others and are responsible for more people quitting MMORPGs than any other reason. Once griefers get a foothold in a game or on a server, they are like a cancer. They grow and spread and begin to destroy the game from the inside out. They spend all of their early days in the game finding exploits that will allow them to create very powerful characters or, failing that, macroing or treadmilling to build their stats. Once they feel they are powerful enough, they set out in search of victims. They prefer to pick on the weak, the wounded, or those engaged in combat. Asad. Du er fienden til WoW, og Blizzard. Slike som deg burde ikke få lov å spille. Ditt eneste mål er, ikke å gjøre spillopplevelsen best mulig for andre, og å ha det gøy i et community, men å ødelegge mest mulig for oss som har det gøy ilag. Ditt mål er at folk skal bli forbannet, logge av og aldri logge på igjen. Måtte våre spor aldri krysse i WoW-verden.
Vt-iversen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Jeg må si at dere som har valgt PvP-servere rett og slett MÅ finne dere i ALT dere blir utsatt for. Jeg tok dette i betraktning da jeg skulle velge server, og kom fram til Silvermoon (PvE) Dette fordi jeg er typen som hadde knust PC'en min om jeg hadde blitt corpsecampet i 30 min+. Jeg vil anbefale PvE da det er mer enn nok PvP-action på disse serverene. Jeg har ganket lvl 3 Dwarves med fiskestang og corpsecampet dem i opp til et kvarter om gangen, men de har jo valgt det selv da det teknisk sett ALLTID er de som starter, da de angriper meg i PvP-mode. De kan selv velge å slutte når de går lei, og bare vente i 5 minutter til PvP-mode disables. Vil jeg instigere til PvP angriper jeg bare noen av vaktene deres og de stormer til og hjelper uansett level (dumme som Alliance er) Og da har de selv bedt om å bli ganket. Så enkelt er det... på PvE-servere! Og når det gjelder denne Asad, så gjør jo han det han syns er morsomt. Og gjør det han betaler månedlig for å gjøre... å irritere dere andre som velger å være hans bytte. Jeg forstår deres frustrasjon godt... Men forstår også den gleden Asad får av å klare å irritere noen så fundamentalt. EDIT: skadefryd var ordet jeg lette etter. Endret 21. april 2005 av Vt-iversen
SilverCRX Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 De som bevisst går inn for å ødelegge spilloplevelsen for andre, bør få sjekka hodet sitt omgående. Psykopatiske tendenser ingame stammer ofte fra psykopatiske tendenser IRL. Bare sånn til ettertanke.
Nimzo Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Ser ut til at jeg tok kraftig feil i mitt innlegg tidligere i tråden. Gankingen blir nå organisert i grupper, og blir verre enn noengang. Gryphon/bathandlere blir drept og campet, så folk ikke får fly fra by til by. Solo questing blir så å si en umulighet... osv osv. Istedetfor å glede meg, gruer jeg meg nå til fredag :\ Vi får håpe dette bare er i begynnelsen og at det roer seg etterhvert når folk finner ut at å drepe folk lavere level i grupper gir dårlig uttelling kontra å soloe noen med noenlunde samme lvl. Hadde likt å sett et system som gav dishonor poeng. Der du får idishonor for å drepe folk lavere lvl enn deg om og om igjen, og hvor du blir fritt vilt for alle NPC'er og selv din egen fraksjon når du får nok poeng. Da får griefere smake sin egen medisin.
Roberticus Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 LOL jeg må bare si jeg lo godt når jeg leste innleggene til Assad. Dette er er den klassiske griefer-pvp spilleren. Sett de før og har null problem med det. Det er slike som gjør PvP moro når du kan slakte ham og legge ut et screenshot av deg dansende på liket hans. Da blir du alles helt For ikke å snakke om hvor sur han blir når du henter kompisene dine og corpse camper ham i timevis og lager full krig over corpsen hans. Som jeg nevnte tidligere bør dere som spiller på PvP servere bygge dere allianser og bli med i guild som virkelig stiller opp når noen utsettes for corpsecamping. Er du en "Lonesome Dove" så kan det bli ekstremt hardt etterhvert. PvP miljøet i WoW har nok ikke "satt seg" skikkelig enda, men jeg vil tro det er mange hardcore PvP folk fra andre MMOG som feks AC1-Darktide og Shadowbane som kommer til å sette sitt preg på PvP serverne.
Jan Åge Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Blizzard kommer nok til å innse at dishonor er det som må til, de bør det for spillet sin del. Asad. Du er fienden til WoW, og Blizzard. Slike som deg burde ikke få lov å spille. Ditt eneste mål er, ikke å gjøre spillopplevelsen best mulig for andre, og å ha det gøy i et community, men å ødelegge mest mulig for oss som har det gøy ilag. Ditt mål er at folk skal bli forbannet, logge av og aldri logge på igjen. Måtte våre spor aldri krysse i WoW-verden.Jeg måtte bare quote denne, siden jeg er så utrolig enig.
darkness| Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Nå har du bedt meg holde kjeft, kalt meg idiot og nå anklager meg for å lyve. Så nå stopper jeg og diskutere med deg siden jeg er så forbanna trangsynt. Eid. Seriøst, noen mennesker klager over noe som foregår kun på PvP servere mens det ikke foregår på PvE servere. Disse menneskene velger å spille på PvP og klage fordi de ikke tåler nature of PvP. Hvorfor piner de seg selv? Hvorfor spiller de ikke på en PvE server der de slipper å oppleve det de liker så lite, de ville samtidig skånt mange andre for deres unødvendige frustrasjon. Jeg er nøytral, jeg blir ikke ganket og jeg ganker ikke, jeg ser hvordan forholdene faktisk er på WoW-serverene, jeg lever ikke i en "what if" sulleverden. Fakta er at ganking forekommer på alle PvP-servere men ikke på noen PvE-servere. Dette er det ingenting noen av dere kan gjøre noe med. Deal with it. Sorry mate, men innleggene dine viser mer og mer idioti for hver gang du gjentar deg selv. JA, vi har fått fastslått at det forekommer. Ja, vi vet at det ikke skjer på PvE, men det betyr ikke: * Ganking av lowbies er OK * Corpsecamping er OK * PvE-server er det samme som en PVP-server uten ganking og corspecamping Hvis du enda ikke har forstått det, så synes jeg synd på deg - og hvis du tror Hyrlen ble eid, så har du virkelig misforstått. Så du blir ikke ganket, sier du? Bare vent. Er det ingenting vi kan gjøre med det? Det er en fin-fin ting som heter KoS-list. Alle idioter havner automatisk på guildet mitt og min sin KoS list. Jeg håper de som er på listen virkelig KOSER seg når de aldri mer få løpe i fred hvis vi er i nærheten. På fredag kommer også honour-tingesten, som kanskje kommer til å føre til mer ganking i starten. Etter hvert vil kanskje også de mindre smarte forstå at det ikke nytter å løpe rundt å ganke lowbies aleine - og finner andre ting å bruke tiden sin på. Forhåpentligvis vil også Blizzard innfør dishonour.
gamer73 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Og når det gjelder denne Asad, så gjør jo han det han syns er morsomt. Og gjør det han betaler månedlig for å gjøre... å irritere dere andre som velger å være hans bytte.Jeg forstår deres frustrasjon godt... Men forstår også den gleden Asad får av å klare å irritere noen så fundamentalt. I virkeligheten er Asad sikkert det folk kaller "en drittsekk". Eller for å bruke andre ord; En svært usympatisk person, sannsynligvis med visse komplekser for et eller annet. Mennesker som får glede av å plage andre over lenge tid og konsekvent kan vel kalles samfunnets utskudd. Det finnes nok av disse, men jeg hadde håpet at dem ikke hadde klart å skaffe seg pc.
asad Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Det er mange måter å få status på i spill som WoW. I asad sitt tilfelle, og gankere/corpsecampere generellt, så er det status å få andre mest mulig forbannet og å være den beste grieferen av dem alle. Istedetfor historier om store raid og velykkede dueller, er det historien om han idioten som nektet å gi seg, som prøvde å prøvde igjen og igjen. Uheldigvis er dette å regne som endel av spillet. Slikt forekommer på en PvP server. De har helt rett når de sier at om du ikke tåler steken, så ikke bli med på leken. For å ødelegge for dem er beste taktikken å ikke la seg provosere. Blir du corpsecampet? Logg ut og ta en pause. Forhåpentligvis sitter idioten og venter i timesvis i håpet om å ta deg engang til. Ikke gi ham den gleden. Griefere får rett og slett et kick utav å ødelegge for andre. Når de vet at den andre personen nå er forbannet eller lei seg, så får de en "hard on" i buksa og storkoser seg. Jeg vil ikke begynne å spekulere i hva slags personer som får kick ut av slikt.. Normale mennesker får samme følelsen når de hjelper andre ingame, og vet at de har gjort et annet menneske glad om det så er bare noen få sekunder. Vi vil aldri kunne forstå disse menneskene, like lite som de noengang vil forstå oss. Utdrag fra en artikkel skrevet om griefere: Griefers are the bane of the MMORPG. They exist solely to ruin the experience for others and are responsible for more people quitting MMORPGs than any other reason. Once griefers get a foothold in a game or on a server, they are like a cancer. They grow and spread and begin to destroy the game from the inside out. They spend all of their early days in the game finding exploits that will allow them to create very powerful characters or, failing that, macroing or treadmilling to build their stats. Once they feel they are powerful enough, they set out in search of victims. They prefer to pick on the weak, the wounded, or those engaged in combat. Asad. Du er fienden til WoW, og Blizzard. Slike som deg burde ikke få lov å spille. Ditt eneste mål er, ikke å gjøre spillopplevelsen best mulig for andre, og å ha det gøy i et community, men å ødelegge mest mulig for oss som har det gøy ilag. Ditt mål er at folk skal bli forbannet, logge av og aldri logge på igjen. Måtte våre spor aldri krysse i WoW-verden. Du sliter tydelighvis mye her i livet. Dette er et spill, unødvendig å kalle meg idiot gjentatte ganger og påstå jeg er et "unormalt menneske". Du er så lattererlig at jeg faktisk ikke vet hva jeg skal skrive tilbake. Og som sagt, greiene jeg fortalte om var jeg når jeg er i MAX gankehumør. Så å si at jeg ødelegger spillet er helt på trynet. Det du også ikke vet , er at jeg selv blir ganka til de grader, corpscampa og alt mulig rart. Det var det som i starten fikk meg til å corprse-campe og ta ganking seriøst. So get off my dick please. edit: " Asad. Du er fienden til WoW, og Blizzard. Slike som deg burde ikke få lov å spille. Ditt eneste mål er, ikke å gjøre spillopplevelsen best mulig for andre, og å ha det gøy i et community, men å ødelegge mest mulig for oss som har det gøy ilag. Ditt mål er at folk skal bli forbannet, logge av og aldri logge på igjen. Måtte våre spor aldri krysse i WoW-verden. " HAHA ^^ Fikk meg faktisk en god latter der. Elsker folk som deg. De gjør gankinga SÅ enormt morsom. BAre det at du gadd å slenge så mye dritt til meg sier litt. Tror jeg tar en gankerunde bare for deg min venn :!: ps: du vet at WoW er et spill? Endret 21. april 2005 av asad
asad Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Og når det gjelder denne Asad, så gjør jo han det han syns er morsomt. Og gjør det han betaler månedlig for å gjøre... å irritere dere andre som velger å være hans bytte.Jeg forstår deres frustrasjon godt... Men forstår også den gleden Asad får av å klare å irritere noen så fundamentalt. I virkeligheten er Asad sikkert det folk kaller "en drittsekk". Eller for å bruke andre ord; En svært usympatisk person, sannsynligvis med visse komplekser for et eller annet. Mennesker som får glede av å plage andre over lenge tid og konsekvent kan vel kalles samfunnets utskudd. Det finnes nok av disse, men jeg hadde håpet at dem ikke hadde klart å skaffe seg pc. HAHAHA. JEg fatter ikke hvor syke dere folk på dette forumet er. Tror dere vet hva slags menneske jeg er i virkeligheten :!: :!: Og hvis jeg hadde hatt komplekser, så nytter det lite at du slenger det i trynet m mitt, da er jo ikke DU noe særlig grei eller? /cry :!: Dere må ta det med ro folkens. Jeg spiller "fair" 80% av tiden.
Roberticus Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Assad, problemet er nok den "attituden" du skreiv første innlegget med. Det virket som om det nærmest var din misjon i WoW å ganke og corpsecampe. Men på den annen side, har du virkelig behov for vår forståelse og medfølelse? Spill som du vil sier nå jeg. It's your money... Synes ærlig talt at det er litt mye sutring her nå. Tåler du ikke alle aspektene i WoW PvP så får du heller revurdere å starte eller flytte til en PvE server. Jeg får mye juling jeg også men litt sutring i guild chat får holde.
asad Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Assad, problemet er nok den "attituden" du skreiv første innlegget med. Det virket som om det nærmest var din misjon i WoW å ganke og corpsecampe. Men på den annen side, har du virkelig behov for vår forståelse og medfølelse? Spill som du vil sier nå jeg. It's your money... Synes ærlig talt at det er litt mye sutring her nå. Tåler du ikke alle aspektene i WoW PvP så får du heller revurdere å starte eller flytte til en PvE server. Jeg får mye juling jeg også men litt sutring i guild chat får holde. hehe. neida, det er bare de andre som prøver å framstille meg på den måten. Jeg spiller for morro, ganker av og til, hjelper av og til, er sint av og til, er glad av og til. Det vanlige. MEN, jeg lover dere, det er mange der ute som bare spiller for ganking. Dette må dere takle, ellers er det bare å slutte å spille wow , eller bytte server. Så enkelt er det. Her sitter jeg og spiller et spill, dere kommer og kaller emg idiot, drittsekk, unormalt menneske, og det er jeg som har problemer? :!: dont hate, appriciate
ZeXeL Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hva er galt med å ganke lavt level folk? Feigt, greit nok. Men fiender er fiender. I hvilket som helst annet lvl basert mmorpg vil jeg ganke/drepe fok som er på lavere lvl enn meg selv. Helt riktig for meg. IDIOT
Kirikiri Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 ... MEN, jeg lover dere, det er mange der ute som bare spiller for ganking. Dette må dere takle, ellers er det bare å slutte å spille wow , eller bytte server. Så enkelt er det. Generell kommentar: Jeg hater at folk som trives med å plage andre og presse andres grenser skal få lov til å gjøre akkurat det. At det er meg som må slutte å gjøre det jeg vil. Forvente å bli ganket, eller slutte å spille Wow? Forvente å få slibrigheter slengt i trynet fordi jeg er jente, eller slutte å spille WoW? Ta i mot all mulig drit fra folk uten empati? OK; vi trenger ikke være helt Hakkebakkeskogen heller, men det hadde vært fint å kunne slippe å forholde seg til nek uten respekt og litt sosiale antenner. Kirikiri
gamer73 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Om da bare ganker og corpsecamper for å hevne deg på en som har gjort det mot deg, ser jeg ikke noe galt i det. Men at du gjør det kun for å skape kvalme (selv om du bare gjør det 20% av tiden) kommer jeg aldri til å respektere! Og det at du blir kalt idiot og alt mulig annet rart kan du jo takke seg selv for.
gamer73 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Forvente å få slibrigheter slengt i trynet fordi jeg er jente Ikke tenk så mye på dette...gutter er bare ute etter en flørt...du må ta det som et kompliment!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå