Gå til innhold

Hva er kulest farge på kamera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svart for meg... definitivt. Er blitt så lei av at "alle" kamera er sølvfarget og går selv og sikler på et svart kamera.

 

Pluss at jeg synes store kamera i sølv ikke helt passer inn... det blir noe feil. Jeg blir mer imponert over svarte kamera, og stoler mer på at bildekvaliteten blir bedre på de. Vet veldig godt at det er psykologisk, så klart er det det, men slik vet jeg flere enn meg tenker. Men det er smak og behag, så kjøp det du liker best.

Lenke til kommentar
Svart for meg... definitivt. Er blitt så lei av at "alle" kamera er sølvfarget og går selv og sikler på et svart kamera.

 

Pluss at jeg synes store kamera i sølv ikke helt passer inn... det blir noe feil. Jeg blir mer imponert over svarte kamera, og stoler mer på at bildekvaliteten blir bedre på de. Vet veldig godt at det er psykologisk, så klart er det det, men slik vet jeg flere enn meg tenker. Men det er smak og behag, så kjøp det du liker best.

Jau. sånn tenker jeg også. nesten alle kameraer er jo sølv, også er de litt mer kick-ass kameraene svarte. får la psyken leke seg litt og handle et svart ett trur jeg.

Lenke til kommentar
Svart for meg... definitivt. Er blitt så lei av at "alle" kamera er sølvfarget og går selv og sikler på et svart kamera.

 

Pluss at jeg synes store kamera i sølv ikke helt passer inn... det blir noe feil. Jeg blir mer imponert over svarte kamera, og stoler mer på at bildekvaliteten blir bedre på de. Vet veldig godt at det er psykologisk, så klart er det det, men slik vet jeg flere enn meg tenker. Men det er smak og behag, så kjøp det du liker best.

Og det mest positive med svart kompaktkamera i sola om sommeren er at de blir så deilige og varme.

Nei, jeg holder meg til sølv kompaktkamera som ikke blir overopphetet i sola og SLR'en ligger i lys veske.

 

Pussig forresten at Afseth selger den nye Panasonic LZ2 i sølv. :tease:

Lenke til kommentar
....Nei, jeg holder meg til sølv kompaktkamera som ikke blir overopphetet i sola og SLR'en ligger i lys veske....

Absolutt helt enig med deg. :lol:

 

dSLR skal være sort og kompakt skal være alt annet enn sort.

Vet ikke hvorfor, men kompakt i sort virker "billig".

Stemmer!

 

Er med gode kameraer som god hi-fi, den skal være sort.

 

Ixus'en hadde på den andre siden ikke vært like fin i sort. (eller hadde den? kanskje en utfordring for alle photoshopentusiaster der ute?)

Lenke til kommentar

Da eg skulle bestille min kjære FZ20 så stusset eg på dette problemet også men gikk til slutt for den svarte versjonen og det rett og slett pga at når eg skal kjøpe objektiver til den så er jo de fleste av objektivene i svart. Angrer ikke nå etter at eg sammenlignet de 2 i butikken og den sølve så litt mer "billig" og mindre "proff". :p

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, jeg er muligens litt morragretten, men blir ikke dette som å spørre om kjøttkaker eller karbonader er best? Eller om rød eller blå genser er finest? Jeg trodde dette stedet var viet erfaringer, tips osv., jeg.....

Smak og behag er vel fint lite vits i å diskutere, det er jo til syvende og sist den enkelte som må avgjøre selv.

Akkja.....

Lenke til kommentar
FZ5 er imidlertid ikke kommet inn på lager. Men kan jo spørre om vi skal ta det inn.

Jau, ellers er vel ofte web-shoper billigere enn vanlige butikker ;)

fikk mail fra panasonic i dag, kameraet blir tatt inn 28 april og kommer til butikkene i starten av mai.

Lenke til kommentar

Webshopper vs. vanlige butikker har vært tatt opp noen ganger før. Det er faktisk slik at vanlige butikker begynner å nærme seg webshop-pris, og på enkelte varer er noen faktisk billigere... ihvertfall i konkurranseutsatte strøk som Oslo. Vil anbefale deg å sjekke både butikker i ditt nærmiljø og seriøse webshopper før du kjøper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...