Gå til innhold

KOTOR2 update patch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-------------------------------------------------------

NEW CONTENT AND FEATURES

-------------------------------------------------------

 

 

Added voice lines for Opo Chano when the PC states they can repair the protocol droid themselves on Telos (dark side)

Added support for the Intel i915 chipset

-------------------------------------------------------

RESOLVED ISSUES

-------------------------------------------------------

 

Corrects a crash issue at the beginning of the dialogue after entering the Harbringer

Corrects a crash issue when transitioning between B-4D4 to the main character after Czerka Mainframe quest on Telos (light side)

Corrects an art issue with NPCs that appear in the mine foreman's log on Peragus

Corrects a geometry issue inside the Jekk Jekk Tarr bar on Nar Shaddaa

Corrects an issue with ATI Radeon cards being incorrectly reported in the swinfo.txt

Corrects an issue with Atton missing from force cage in the Telos Academy

Corrects swoop race forfeiting issue. Players can now win races after forfeiting a race.

Corrects an issue with the swoop bike getting stuck in air in the swoop race mini-game

Corrects stuck issue when reboarding Ebon Hawk on Nar Shaddaa

Corrects a text/voice mismatch in Kreia's dialogue on Malachor

Corrects a scripting issue with Batano quest on Telos (light side)

Corrects a scripting issue with Devaronian conversation on Telos

Updates a journal entry for "A Hidden Power" quest on Korriban

Updates a journal entry for the "Fuel Sabotage" bonus mission on Telos

Master Vash’s corpse will now yield a lightsaber if you have a lightsaber when you kill him on Korriban (dark side)

Khoonda Gun Turrets will no longer appear if you destroy them on Dantooine (dark side)

Reduced the repetition of party members' voice lines when opening doors and containers

Lenke til kommentar
bare trykk update når du starter spille i den menyen som kommer opp før selve spillet begynner. oioi for en setning, men du skjønner sikkert ;)

Er ikke sikkert jeg klarer det, updaten min har vært litt fucka i det sista :whistle:

*orker ikke tanken på å re-instalere*

De ligger også på www.lucasart.com for manuel nedlastning. før den første patchen var det blant annet en bug som gjorde at det ikke gikk å patche(:p). Har du patchet spillet siden du fikk det?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

På forumet til Obsidian mener jeg det kommer ganske klart frem av kommentarene til utviklerene at det skulle komme 2 patcher. Først en med generelle bugfixer og noen små forandringer, så en med oppdatering av musikk, lyd og cutscenes. Jeg har fått med meg den første, men er det noen som har sett noe til den andre?

Lenke til kommentar
På forumet til Obsidian mener jeg det kommer ganske klart frem av kommentarene til utviklerene at det skulle komme 2 patcher. Først en med generelle bugfixer og noen små forandringer, så en med oppdatering av musikk, lyd og cutscenes. Jeg har fått med meg den første, men er det noen som har sett noe til den andre?

er det ikke 1.0-1.0a-1.0b da? den "stuck issuen" i ebon hawk på nar shadaa hjalp ikke storther nei :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...