Gå til innhold

spørsmål om ALL-IN-WONDER X800 XT


rsidny

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen som kjenner til dette kortet? "ALL-IN-WONDER X800 XT"

 

I såfall har jeg to spørsmål:

 

 

1. Er dette et grafikk-kort jeg kan bruke både til å spille de nyeste spillene og se/ta opp tv-programmer på PCen med?

 

2. Hvis ja, er det mulig å koble en VHS-spiller til dette kortet slik at jeg kan få overført mine gamle vhs kassetter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja til begge spørsmål, det er video-in på kortet og kortet har den nest kjappeste GPUen til ati. Husk du trenger bra specs for å nyte det kortet max

Kortet inneholder ikke den nest kjappeste VPU'en til ATI. Både X800XT PE, X850XT og X850XT PE er raskere enn X800XT.

Lenke til kommentar
Ja til begge spørsmål, det er video-in på kortet og kortet har den nest kjappeste GPUen til ati. Husk du trenger bra specs for å nyte det kortet max

Kortet inneholder ikke den nest kjappeste VPU'en til ATI. Både X800XT PE, X850XT og X850XT PE er raskere enn X800XT.

Man kan vel knapt si at X850XT (PE) er bedre enn X800XT (PE). X800XT (PE) klokker bedre ;)

 

Hadde jeg hatt valget hadde jeg helt klart kjøpt X800XT PE :yes:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

takk for svarene deres

 

Hva står PE for?

 

Kan man få tak i et 850XT all in wonder kort eller er dette 800XT det beste all in wonder kortet man kan få tak i?

 

Er grunnen til at folk med 800xt uten tv-kort velger å ha et separat pci tv-kort fordi disse er av bedre kvalitet enn all in wonder-kortene?

 

 

Kan et eksternt tv-kort (altså en boks uten for selve computeren) av høyeste kvalitet gi like bra bildekvalitet som et internt?

Endret av rsidny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...