vivastar Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Serious Sam gordon freeman guybrush treephwood
abcosv Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Guybrush Threepwood for min del. Genial spillfigur (iallefall i de 3 første spillene..).
Poor Leno Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Guybrush Threepwood for min del. Genial spillfigur (iallefall i de 3 første spillene..). Jeg synes han var vel så god i MI: Esacpe from Monkey Island jeg da
The_Trick Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Duke Nukem - kongen på haugen av kommentarer. Serious Sam - nesten like bra som Duke. Grom Hellscream (Warcraft III) - tøffeste orcen i byen. "Brødrene" Denton fra Deus Ex.
rockingchair Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Vel, en ting er i alle fall sikkert. Ingen er barskere enn selveste Solid Snake. I tillegg så er jo både Sam, Max, Guybrush og Manny helt klart verdige kandidater Litt urettferdig at vi har fått sett så uhemmet mye mer av Guybrush, ikke at jeg klager - hadde bare vert kult å sett mye mer av resten å
Donkey Kong Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Arthas er den tøffeste av alle:D King Terenas: "My son, what are you doing?" Prince Arthas: "Succeeding you, Father." hehe, det er what are you doing, my son
Poor Leno Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Er det noen som har noen bra Adventure-spill å anbefale? Jeg skal pløye meg gjennom Broken Sword serien de neste dagene, men etter det har jeg gått tom for spill
huf Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Tror nok at det må bli Guybrush Treephwood på meg også. Makan til humor skal man lete lenge etter. Jeg har enda ikke støtt på et spill som får meg til å le så utrolig mye som akkurat MI-serien. Ellers, så er jeg stor fan av mestertyven Garret.
Zyko Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Master Chief er jo den tøffeste karen ever! Men Guybrush Treephwood er også evig kul
Njål1989 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det må jo bli Master Cheif i Halo Alltid like rolig Ellers så er det hovedpersonen i Mafia
Vgardus Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Duke Nukem - han er kongen da... "it`s time to chew bubblegum and kick ass...damn... im all out of gum"
Anders Voldsund Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 han er ikkje so verst han Tom Clancy i Splinter Cell nei....
The Very End Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Som alltid - Metal Gear`s Snake er jo den desidert kuleste spill karakteren
j-- Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 *snip* Cloud Strife, Sephiroth *snip* Oh, det var de 2 jeg tenkte på. Og så er jo Vincent fra Final Fantasy VII bare helt rå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå