Gå til innhold

Hvem/Hva er DIN favoritt spill-karakter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jon Irenicus, Scorpion, Sub-Zero, Master Chief og, herregud nå står det stilt, han Dark Lorden som ble dolket i ryggen av Malak i Knights of the Old Republic, Raven eller noe sånt? :(

Jaja, alle de rangerer høyt ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt er karakteren min i Neverwinter Nights, Morfiril Engeven.

Når vi snakker om kjente karakterer har vi lett han derre duden i DeusEx (ikke 2'rn) Husker ikke ka han het.

Skrevet
Min favoritt er Manny Calavera i Grim Fandango!!

Jeg kan ikke være mer enig.

Grim Fandango er og blir det beste adventurespillet jeg noen sinne har prøvd!

Skrevet

Tja... Den største barskingen av dem alle er nok Kazuya Mishima, er brutal kar med masse hendige moves det der ja. Trur han er favoritten min.

Ellers er jo Solid Snake ganske tøff han og, men noen ganger er han bare litt for...... ikke tøff :hm: .

Skrevet
Tja... Den største barskingen av dem alle er nok Kazuya Mishima, er brutal kar med masse hendige moves det der ja. Trur han er favoritten min.

Ellers er jo Solid Snake ganske tøff han og, men noen ganger er han bare litt for...... ikke tøff :hm: .

Som når?? :realmad:

Nevn en gang Snake ikke er tøff!!

Han er jo max tøff hele tiden.

Skrevet
Jon Irenicus, Scorpion, Sub-Zero, Master Chief og, herregud nå står det stilt, han Dark Lorden som ble dolket i ryggen av Malak i Knights of the Old Republic, Raven eller noe sånt? :(

Jaja, alle de rangerer høyt ^^

Revan, ja han er stillig. snake er gøyal, fisher er og chief ligger høyt :p

Skrevet

Ellers er jo Solid Snake ganske tøff han og, men noen ganger er han bare litt for...... ikke tøff  :hm: .

Som når?? :realmad:

Nevn en gang Snake ikke er tøff!!

Han er jo max tøff hele tiden.

Enige der... :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...