Gå til innhold

Tone D. Aaberge diskusjons-post #2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bilde fra vg.no

ser ikke dette øyeblikket litt magisk ut? (Tone og klysa, altså)

1113635609885_766.jpg

Fy faen ta han idioten!!!

 

Jaja, nå skal ikke jeg starte off-topic prat her.

 

Tone så utrolig fin ut på Idol i går i det skjørtet ;) Fikk litt hjerteflimmer . (Er det ikke hjerteflimmer det kalles når du f.eks hører en sinnsykt fin sang og blir drit glad? hmm.. kjente hjertet inni meg bevege på seg iallfall) da jeg så henne på refrenget i det skjorta hennes gikk litt opp og litt av magen syntes... ohhhh.. litt vanskelig å beskrive det, men dere skjønner det sikkert. Diggeste jeg har sett på en del dager her :dribble:

 

Håper at Tone kommer på 2. plass. Hun fortjener å ha det gøy, men hun fortjener ikke å få TV2 som manager i hele karrieren sin. Sånn som Kurt det... han hadde gjort det mye bedre alene. Eller tar jeg helt feil :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg sier bare: Fy faen hvor sjalu en del av dere er. Er det måte på??

Sjalu ja .. det kan du trygt si. Tone fortjener noe bedre enn han. Jeg innrømmer at jeg er sjalu. Blir jo det når jeg vet at jeg er bedre enn han dusten.

 

EDIT: Jeg bruker hvertfal ikke brunkrem, maskara og pudder i trynet og tror jeg er kul og kjekk og hardragetpåalt.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Tone og Cindy er begge VELDIG pene, men på syngingen tok Cindy kaka. Tragisk at hun gikk ut, da jeg mener hun er den eneste med stort nok talent i år.

 

EDIT: Beklager, jeg skal ikke være den som gjør at tråden sporer av. Tone er kjempeflink hun :)

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Tone har jo kjæreste. Hva maser dere etter? :roll:

Hvis Tone har kjæreste så er jeg glad jeg ikke er han for da hadde jeg dratt på Idol neste fredag og dratt Christian av scenen på direkten og trøkka kameraet opp i ræva hans.

 

Ser jo ut som om de flørter hele tiden og på bildet ser det jo ut som om de skal til å kysse hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...