Gå til innhold

Pariah flerspillerdemo er ute

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan hente den ned her. Det er for øvrig litt rart at gamer.no ikke har postet en nyhet om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Detta var heilt tragisk elendigt, fytti helsike så skuffa eg blei. Det hermer sinnsjukt etter eit anna drittspel (Halo) Og fleire ting ser heilt på trynet ut, feks pixel shader effekten etter eksplosjoner!! Og spelet er lagd for dei som elsker spamming.

Eg håper inderleg at single playereren er betre.

Skrevet
Detta var heilt tragisk elendigt, fytti helsike så skuffa eg blei. Det hermer sinnsjukt etter eit anna drittspel (Halo) Og fleire ting ser heilt på trynet ut, feks pixel shader effekten etter eksplosjoner!! Og spelet er lagd for dei som elsker spamming.

Du sier mye snodig, du, enten det er det ene eller det andre.

"halo er et dritt spill". Og du henger deg alltid opp i pixel-ditt og pixel-datt.

Halo er et meget flott spill. Om du ikke liker det, så er det din egen subjektive mening (som du egentlig kan holde for deg selv i denne sammenhengen).

Og om et spill ikke har verdens beste grafikk, så er det verdens dårligste spill overall? Javel?

BTW: Det var jo du som mente/mener at HL2 har en 10 år gammel, og Quake-lignende grafikk... :roll:

Skrevet

Synes det var ganske morosmt og pen grafikk på min maskin ihvertfall (selv om noen deler av Unreal motoren trenger oppgradering, men det er jo bare å vente på Unreal 3) ;)

Minnet en del om UT2k4, men hadde en ganske annerledes feeling etter min mening.

Skrevet
[iC' date=17/04/2005 : 16:31]

Du sier mye snodig, du, enten det er det ene eller det andre.

"halo er et dritt spill". Og du henger deg alltid opp i pixel-ditt og pixel-datt.

Halo er et meget flott spill. Om du ikke liker det, så er det din egen subjektive mening (som du egentlig kan holde for deg selv i denne sammenhengen).

Og om et spill ikke har verdens beste grafikk, så er det verdens dårligste spill overall? Javel?

BTW: Det var jo du som mente/mener at HL2 har en 10 år gammel, og Quake-lignende grafikk... :roll:

Idag så er alle spel så lite orginale at grafikken kan dei ijallefall forbetra sånn at det blir betre atmosfære.

Eg synes pixel shaders er bra, men dei må jo bli brukt på ein skikkeleg måte og ikkje på ein måte som kan samanlignas med Metallica ødela musikken sin med dei jævlige trommene på deiras siste plate.

Metroid Prime viser kor bra ein kan bruka pixel shaders etter eksplosjoner og røyk osv.

Skrevet
Idag så er alle spel så lite orginale at grafikken kan dei ijallefall forbetra sånn at det blir betre atmosfære.

Eg synes pixel shaders er bra, men dei må jo bli brukt på ein skikkeleg måte og ikkje på ein måte som kan samanlignas med Metallica ødela musikken sin med dei jævlige trommene på deiras siste plate.

Nok en gang din egen subjektive mening. Du kan kanskje synes at Metallica's nye plate, St. Anger er dårlig, men de fleste kritikerne synes albumet er mer enn kjempebra - og et flott comeback for et band som egentlig bare har kommet med sørpe de siste åra (stort sett etter "Det sorte Album").

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...