Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

OBS! Nytt MSN virus!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Fikk den akkurat nå selv av en kompis, men unlot å trykke på linken av ren vanvare. Var endelig bra jeg ikke trykte på den da:)

 

Hva slags virus er det den siden der sprer? noen som vet ?

Lenke til kommentar
Har ikke merket noe skade selv om jeg trykket på linken... Ville teste om det var ett spennende virus som jeg kunne bruke litt tid på for å prøve å få ting til å fungere igjen, men ingenting skjedde :thumbdown:

Jeg og prøvde....

Kom bare melding på nettverksserveren min at den hadde blokert ett ellet aent...

Lenke til kommentar

Har ei enkel løysing for det heile ... GJE POKKER I MSN ...

Så går du til start > kjør > å skriver dette : "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove" trykker enter å fjerner heile MSN skiten ... Da har du permanent løyst problemet

Lenke til kommentar
Har ei enkel løysing for det heile ... GJE POKKER I MSN ...

Så går du til start > kjør > å skriver dette : "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove" trykker enter å fjerner heile MSN skiten ... Da har du permanent løyst problemet

Asosial nerd, du da :p

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig er det vel ganske idiotisk å trykke på linken "bare for å teste", som det virket som om det var noen som hadde gjort - dette er antageligvis en av grunnene til av msn-virusene spres så fort. Selvfølgelig i tillegg til alle dem som trykker i god tro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...