Gå til innhold

Danne guild (Horde) på Sylvanas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Blir det den der så qutter jeg guildet :p

Hehe, blir nok RIMELIG uaktuelt med den tabarden ja..

Var bare for å trekke litt i psiloscybe ja.. :D

Endret av superreven
Skrevet
Den siste er det ikke noe lurt å ta, da det er flere andre som har denne fra før.

Jeg vil ha mørkblå tabard med hvit logo og kant :D

Jeg tar gjerne hvit bakgrunn. (Er jo så estetisk :) ) Forøvrig er jo ellers rosa/grønnt/gult kult om dagen, men det er vel kanskje ikke det generelle motebildet vi skal prøve å gjenskape.

Ellers så blir det viktig med guild unity fremover med ny patch ser jeg. Så vi får jobbe med dette :)

-G

Skrevet
Jeg har uansett ikke råd til å kjøpe noe guildtabard enda. Vet ikke hvordan de andre ligger an, dog. Det er hardt å være low-level igjen :p

Øy! Du kan jo prøve å være lav for første gang :whistle:

Skrevet

Jeg vil definitivt ikke ha blå tabard (siden jeg har hatt blå tabard i flere måneder allerede), men ellers er jeg åpen for alt, til og med rosa :thumbs:

Skrevet
Denne ble nice syntes jeg.. om jeg må si det sjøl.

*host*

Du hakke sjans å teste den i andre farger. EKke så lysten på rød bunn :)

-G

Skrevet

Sort med blå på så ganske OK ut da jeg var inne og testet litt.

Forresten så synes jeg folk i guildet kunne prøvd å være litt mer aktiv. Jeg var så og si aleine hele helgen!

Skrevet
Sort med blå på så ganske OK ut da jeg var inne og testet litt.

Forresten så synes jeg folk i guildet kunne prøvd å være litt mer aktiv. Jeg var så og si aleine hele helgen!

-hehe-

Jeg prøver å ha litt rl i helga, men jeg er nok tilstede resten av uka. Men håper da vi kan få litt driv i detta.

-G

Skrevet

Det er ikke rød bunn, men brun.

Ellers må jeg si meg enig med darkness, ikke mange folk inne for tiden. Vi begynner å bli rundt level 20 flere nå, så det kan vi vel begynne å tenke på å kjøre instances osv ilag? husker maenmeljåen nevnte noe sånt..

Skrevet (endret)
Det er ikke rød bunn, men brun.

Ellers må jeg si meg enig med darkness, ikke mange folk inne for tiden. Vi begynner å bli rundt level 20 flere nå, så det kan vi vel begynne å tenke på å kjøre instances osv ilag? husker maenmeljåen nevnte noe sånt..

Ja det stemmer, det kunne vært greit å reist til nye områder i sammen - og tatt questene på likt f.eks.

Det med lite spilletid i det siste må jeg på min egen vegne bare beklage, men det har rot i at jeg har det utrolig travelt på universitetet for tiden (levering av semesteroppgaver, innspurt til eksamene o.l.) i tillegg til at jeg har jobbet mer enn vanlig... fattige studenter har ikke alltid råd til å si nei til å jobbe ekstra...

edit: Jeg er f.eks. med på å reise en gjeng inn til Hillsbrad og starte der på likt. Ser for meg at jeg kan spille fra fredags ettermiddag til langt på natt.. så hvis noen er klar på å reise en gjeng da.. er jeg med for fullt!

Endret av superreven
Skrevet

Jeg er her stort sett hver kveld i ukedagene. LItt mindre regularitet i helgene. Men det er bare å logge på folkens. Instances i lag hadde vært greit. Det virker dog som det kun er et par av oss som ikke har serveren som alt char server og dere andre horder vel honour poeng på den regulære serveren tenker jeg...

-G, som tar en session på fredag om det passer.

Skrevet (endret)
Stiller opp på fredagen jeg :)

Gudd, gudd!

Da kan vi kanskje ordne guild tabard på fredag også, slik at vi kan trave inn i Hillsbrad med flunk nye tabards ja!

Må bare få en konsensus om hvordan det skal se ut...

Endret av superreven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...