Gå til innhold

Danne guild (Horde) på Sylvanas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
OK. Seriøs noob trenger guild. Im in.

-G

Det er bra!

Jeg vil logge på igjen nå ca 13.30, for folk som er interessert i og signere. Befinner med for tiden i The Barrens, men bare hvisk meg, og jeg vil komme hvor du befinner deg. Har til nå kun Undead signaturer, Taurens, Orcs og Trolls oppfordres til også å søke :thumbup:

Minner igjen på at de første 9 som signerer vil bli forfremmet, slik at de videre, kan delta i rekkruteringen og være med å danne kjernen i guildet.

Endret av superreven
Skrevet
Er det kun norsker?

Det er innledningsvis kun folk fra miljøet rundt hw.no/gamer.no, da jeg ikke har reklamert for guildet annet enn her, men det trenger nødvendigvis ikke bare være nordmenn som henger her...

Dette pga jeg vil ha en kjerne av folk som vet hva det går i, og som er innstilt på å være med å sette dette guildet på kartet. I motsetning til å rekkrutere en masse folk rett fra "gata" i WoW. Dette har jeg opplevd, fra tidligere GM erfaring på BB, at fører til stor gjennomtrekk av mer eller mindre seriøse folk, da noen ofte skifter guild bare for et godt ord (les: "Vi har mange lvl 60, join oss!").

Men også, og hovedsaklig for å slippe å få inn tidligere nevnte " leet speak hoppe kiddies"... det ødlegger nemlig hele WoW opplevelsen min iallefall..

Skrevet

Hadde også vært litt ok hvis folk skrev ned ingame-nick, samt hvilken klasse og professions de er.

Jeg er da Venacava, UD priest, herbalism og alchemism.

Stikker for øvrig til Razor hill/Crossroads om en halvtimes tid, så hvis det er noen som har lyst til å gjøre et par quests sammen, gi meg en whisper. Begynner å bli litt lei av å spille solo hele tiden.

Skrevet (endret)

Til Steak, Chaeli og Karagorn: Jeg kommer til å logge på igjen fra ca 18:00 av i dag (skal hjem til the old folks på middag :w00t::D ), så hvis dere er på i løpet av kvelden så får vi opprettet guildet! Med deres signaturer er vi nemlig fulltallige.

Jeg er btw Miner/Blacksmith og resten står i profilen min :yes:

edit: har nå prøvet å logge på siden 18:15, men noe er tydeligvis ikke som det skal være..

Endret av superreven
Skrevet

Dette høres bra ut. Jeg hadde tenkt å starte en alt på en av de nye serverene. En UD Mage. Har dere bruk for meg?

Kan tenke meg å være en enchanter. Hvis det ikke er en i guilden fra før.

Lager han senere ikveld, nick Eligos.

Skrevet
Dette høres bra ut. Jeg hadde tenkt å starte en alt på en av de nye serverene. En UD Mage. Har dere bruk for meg?

Kan tenke meg å være en enchanter. Hvis det ikke er en i guilden fra før.

Lager han senere ikveld, nick Eligos.

Du er meget velkommen ja! Vi snakkes senere i kveld da ;)

Skrevet

Jeg er Sotaalf, UD Mage, Herbalism+alchemy. 100% noob og har brukt tiden til å soloe meg opp til level 10 og gjøre meg litt kjent i verden. Men er vel ved et punkt der jeg kunne trengt litt oppbakking for å rette litt opp på utstyr og slikt.

-G

Skrevet

Da var guildet Avengers of Archimonde opprettet! :w00t:

Hvis du har lyst til å joine oss, /w en av oss offiserer ingame. Du er ikke nødt til å være erfaren eller spille 10 t om dagen, så lenge du oppfører deg voksent og ellers er en knakandes kjekk gutt eller jente ;)

/w

- Maenmeljåen

- Arrosiach

- Venacava

- Sotaalf

- Jub

- Karagorn

- Edoras

- Pequeñoniño

- Chaeli

Skrevet

Jeg heter Steak, ikke meat ;)

Tauren Shaman

Herbalism/alchemy

Level 11 (tror jeg)

Jeg har forresten spillt sammen med en norsk jente i det siste. Kan høre om hun er interessert i å være med. Hun synes det virket som sjekkested nr1 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...