Gå til innhold

Beste PvP class?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå legger jeg inn mange spørsmål på forumet her. Men vil nå veldig gjerne få vite alt jeg kan før jeg begynner å spille for alvor:)

Når jeg skal begynne å spille vil jeg ha en class som er god i PvP(siden jeg elsker å duellere og raide) :thumbup: , men samtidig vil jeg ha en klasse som er god å gå solo med, når jeg en gang imellom skulle ønske det. Også en klasse som er god å ha med i party.

Nå er det vel ingen klasse som er alle disse tingene, men er det en klasse som er ganske god i alt?

Unntatt warrior da, for det orker jeg ikke å være.

BTW: Nå har jeg vurdert å være både hunter, druid, warlock o.s.v, men overalt hvor jeg kommer leser jeg dårlig om alle rasene. Så nå aner jeg ikke lenger hva jeg skal velge:phehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En rogue er god i PvP og er overlen som damage dealer, men det er vanskelig å finne gruppe. Er du priest trenger du nesten ikkje spør om gruppe engang, du vil sikkert få masse pm der folk spør om du vil være i gruppe. En shadowpriest kan gjøre ganske bra skade også. Alle klasser har sine ulemper og fordeler.

Og BTW: vist du leser vil du nok finne negative ting om de fleste.

Skrevet

Priest som er bygd opp med shadow/discipline er klart best, eneste jeg ikke klarer uten problemer er shamans som er skilla med totems og får inn en heftig windfury. Totemene deres suger damage og fjerner fear fra dem, klarer jeg å silence shamanen og ødelegge totemene klarer jeg meg for det meste fint!

Skrevet

Jeg er shaman, og kan ta alle klasser (bortsett fra rogue, dem er litt spesielle ) dersom jeg gjør alt rett. Dersom jeg gjør en eneste feil sliter jeg mot enkelte klasser.

Skrevet
Priest som er bygd opp med shadow/discipline er klart best, eneste jeg ikke klarer uten problemer er shamans som er skilla med totems og får inn en heftig windfury. Totemene deres suger damage og fjerner fear fra dem, klarer jeg å silence shamanen og ødelegge totemene klarer jeg meg for det meste fint!

Spiller selv prest, UD rogues med litt iq er også ganske vanskelig å slå.

Skrevet

Shaman er nok den class som passer best til deg, litt magi og litt melee, så er den god til solo og til party's som buffer/healer/secondary tank/secondary damage dealer.. og de eier i pvp..

Skrevet
Dem har jo null ranged da... bare å holde dem på avstand

Ikke hvis man har Holy Shock. Dessuten kan man bare Cleanse vekk slows, samt blesse vekk "holde-fast-i-bakken"-spell :p

Skrevet
Dem har jo  null ranged da... bare å holde dem på avstand

Ikke hvis man har Holy Shock. Dessuten kan man bare Cleanse vekk slows, samt blesse vekk "holde-fast-i-bakken"-spell :p

Umh... selv om du cleanser frost/slow så springer du vel ikke raskere en meg? Så jeg har bare å løpe, snu meg i 1 sec, ta shock, løpe videre :S

Dessuten har paladin cooldown på skjoldet, så de kan ikke bruke det hele tiden

Skrevet
Umh... selv om du cleanser frost/slow så springer du vel ikke raskere en meg? Så jeg har bare å løpe, snu meg i 1 sec, ta shock, løpe videre :S

Dessuten har paladin cooldown på skjoldet, så de kan ikke bruke det hele tiden

Ja, mot shamans sliter vi nok en del mer. Hammer of justice og Seal of Justice kan være et våpen mot løpere, men er jo cooldowns på det og. Nifty Stopwatch er jo også nifty ;)

Skrevet

hehe, ja, da har jeg fått noe å tenke på:)

Blir kanskje paladin, siden jeg tror jeg vil være alliance:p

Men hadde nå litt lyst på mage også da..hehe, er mage no særlig på de tre områdene: PvP, party og solo??

Skrevet
En Shadowbuild Priest er den beste.

Second that :p

Nydelig med shadowform i lvl 41 :p

litt kjipt at du ikke kan heale i shadowform, men er jo ikke værre en at du buffer deg med renew først da :p så mana burn i pvp, mind flay osv.. psycotic scream eller hva det heter (faer)... Da blir det bra!!

Skrevet

En rogue er ganske god mot så å si alle classer, sliter litt mer mot enkelte men ganske god 'all around'. Jeg har aldri sett en warrior klare å drepe en paladin, men igjen så er jeg horde å slikt er et skjeldent syn. Shadow priest er ganske god men igjen tåler de ganske lite. Shaman der i mot, dette er en class som er utrolig overpowered. Spilles denne rett så sliter de aller fleste classes. Og med instant heal så eier shamaner alt, aldri klart å drepe en, nature's swiftness = 1500mer hp.

Skrevet (endret)

Blacksmith er nok de beste siden de kan lage sverd!

edit-

hadde ein kamerat her som syns dette var artig :)

edit-

Endret av X672
Skrevet
En Shadowbuild Priest er den beste.

Second that :p

Nydelig med shadowform i lvl 41 :p

litt kjipt at du ikke kan heale i shadowform, men er jo ikke værre en at du buffer deg med renew først da :p så mana burn i pvp, mind flay osv.. psycotic scream eller hva det heter (faer)... Da blir det bra!!

Hva er Shadowform?

Skrevet
Jeg er shaman, og kan ta alle klasser (bortsett fra rogue, dem er litt spesielle ) dersom jeg gjør alt rett. Dersom jeg gjør en eneste feil sliter jeg mot enkelte klasser.

Går det ikke å bare kite dem ned med FS i endgame?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...