Gå til innhold

Hva er dette? (Vedlagt bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei denne er ikke farlig. Som swag sier er dette en popup reklame, som skal lure deg til å installere et program (som sikkert er full av adware og spyware!)

Skrevet
Sannsynligvis er det bare å skru av messenger så vil du ikke få flere sånne :)

Hva snakker du om? Nei, MSN Messenger (hvis det er den du tenker på) er nok ikke inni bildet her. Dette er bare en pop-up-reklame fra en eller annen webside eller noe reklamestøttet programvare.

substeinar: Se nederst til venstre på bildet ditt. Der står det "advertisment". Dette er, som de andre sier, kun et pop-up-vindu. Hvis du kun får dette pop-up-vinduet på bestemte websider, har det noe med web-sidene å gjøre. Hvis du får opp dette pop-up-vinduet helt tilfeldig, er det nok noe programvare på PCen din som sørger for det.

En ting er sikkert; Vinduet er ingen sikkerhetstrussel i seg selv. Heller ikke eventuell reklamestøttet programvare du skulle ha installert på PCen din, selv om det kan være irriterende.

Skrevet

Har faktisk vært borti nettsider som har dette som reklame på selve nettsia, altså ikke popup.

Hvis du bruker IE så kommer den som popup. Men jeg har ikke fått denne etter at jeg installerte Firefox.

Skrevet
Sannsynligvis er det bare å skru av messenger så vil du ikke få flere sånne :)

Hva snakker du om? Nei, MSN Messenger (hvis det er den du tenker på) er nok ikke inni bildet her. Dette er bare en pop-up-reklame fra en eller annen webside eller noe reklamestøttet programvare.

substeinar: Se nederst til venstre på bildet ditt. Der står det "advertisment". Dette er, som de andre sier, kun et pop-up-vindu. Hvis du kun får dette pop-up-vinduet på bestemte websider, har det noe med web-sidene å gjøre. Hvis du får opp dette pop-up-vinduet helt tilfeldig, er det nok noe programvare på PCen din som sørger for det.

En ting er sikkert; Vinduet er ingen sikkerhetstrussel i seg selv. Heller ikke eventuell reklamestøttet programvare du skulle ha installert på PCen din, selv om det kan være irriterende.

Nei, jeg snakker ikke om msn messenger da :p . Men den messenger funksjonen (som ikke har noe med msn messenger å gjøre ;) ). Jeg husker ikke hvordan man skrur den av manuelt, men du kan gjøre det med tune up utilities 2004.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...